Klacht Aafje Rotterdam: Een slecht zorghuis/ management duld geen tegenspraak/ mijn moeder krijg ik daar niet weg.

Gebruiker1534615470

Een zus van ons had het plan uitgebroed, ons moeder bij haar aan de overkant te laten plaatsen. Middels stapjes en truckjes kreeg ze het voor elkaar, dat de meeste kinderen het wel goed vonden haar daar te plaatsen. Aafje t' Ronde Sant moest en zou het worden. En nu krijgen wijn ons moeder daar niet meer weg, om haar in het zorghuis in Rotterdam te kunnen onderbrengen. Verder nog erg veel hierover maar dat kan later.
Praktische klachten: ons moeder stinkt helaas vaak naar de urine. Ze kan gewoon zelf naar de wc, tijdens bezoek als mijn moeder al uren haar bed uit is een volle po in een stoel staan om 11:20 uur heb de foto. Onbeheerde medicijnkar op de gang, met sleutel er nog in heb de foto. Rookhok met dikke gele laag nicotine heb de foto. Vuilniskar en vuilbak op wielen die door bewoner in rolstoel werd voortgeduwd heb de foto, zijn gezicht is niet te zien. Vele activiteiten op de Aafje site, zie er weinig plaatsvinden. Slapende mensen in hoek op de gang in een rolstoel, of bij de tussendeur richting uitgang. Vind dit zielig voor mijn moeder, en voor de vele bewoners.

Heb nog veel meer, dat komt later.

Genoemde zus die door de rechtbank al zorginhoudelijk vertegenwoordiger is ontbonden, ook haar verdere taken te ontbinden. Dan pas kan ik mijn moeder waar ik als enige haar hele leven mee opgetrokken ben, weer laten lachen en haar ogen weer laten stralen. Kortom: overplaatsen naar het zorghuis waar wij nog steeds mee in contact staan, en waar wij de afspraak nog steeds mogen hervatten haar daar te mogen plaatsen. Met haar indicatie mag zij daar in vrijheid achter gesloten deuren wonen in haar eigen woonkamer met natte ruimte douche/ toilet/ wastafel. Zelf haar huisje weer inrichten, en zich (wanen in haar eigen huisje).

Aafje Rotterdam is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Aafje Rotterdam?