Klacht Aafje Rotterdam: Een slecht zorghuis/ management duld geen tegenspraak/ mijn moeder krijg ik daar niet weg.

# 320609
Gebruiker1534615470

Anderhalf jaar geleden was het zo ver, ons moeder kon uiteindelijk helaas niet meer zelfstandig wonen. Een zus van ons had het plan uitgebroed, ons moeder bij haar aan de overkant te laten plaatsen. Middels stapjes en truckjes kreeg ze het voor elkaar, dat de meeste kinderen het wel goed vonden haar daar te plaatsen. Aafje t' Ronde Sant moest en zou het worden. En nu krijgen wij ons moeder daar niet meer weg, om haar in het zorghuis in Rotterdam te kunnen onderbrengen. Verder nog erg veel hierover maar dat kan later.
Praktische klachten zijn er ook volop helaas, ons moeder stinkt helaas vaak naar de urine. Ze kan gewoon zelf naar de wc, maar toch zie ik tijdens bezoek als mijn moeder al uren haar bed uit is een volle po in een stoel staan om 11:20 uur waar ik de foto en tijd van heb. Een onbeheerde medicijnkar op de gang, met notabene de sleutel er nog in waar ik ook de foto van heb. Een rookhok dat lijkt te zijn opgeleukt door gele verf, nou nee dat is een dikke laag niet schoongemaakte nicotine waar ik de foto ook van heb. Vuilniskar en vuilbak op wielen die door een bewoner in rolstoel werd voortgeduwd waar ik de foto van heb, maar uit privacy niet kan geven ook al is zijn gezicht niet te zien. Van de vele activiteiten op de Aafje site, zie ik er weinig plaatsvinden en al zeker niet in regelmaat. Slapende mensen in een hoek op de gang in een rolstoel, of bij de tussendeur richting uitgang. Vind dit echt zielig voor mijn moeder, maar ook zeker voor de vele bewoners.

Heb nog veel meer, maar dat komt later.

Heb deze klacht nog maar eens geplaatst, eerst richte ik hem aan uw organisatie Aafje t' Ronde Sant maar schakelde hij naar Aafje Rotterdam.
Weet niet hoe jullie omgaan met klachtenplaatsingen, en of Aafje Rotterdam ook communiceert met Aafje Ridderkerk? Los hiervan hoor ik graag van u.

Mvg. Zoon van...............

Genoemde zus die door de rechtbank al zorginhoudelijk vertegenwoordiger is ontbonden, ook haar verdere taken te ontbinden. Dan pas kan ik mijn moeder waar ik als enige haar hele leven mee opgetrokken ben, weer laten lachen en haar ogen weer laten stralen. Kortom: overplaatsen naar het zorghuis waar wij nog steeds mee in contact staan, en waar wij de afspraak nog steeds mogen hervatten haar daar te mogen plaatsen. Met haar indicatie mag zij daar in vrijheid achter gesloten deuren wonen in haar eigen woonkamer met natte ruimte douche/ toilet/ wastafel. Zelf haar huisje weer inrichten, en zich (wanen in haar eigen huisje).

Aafje Rotterdam is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Aafje Rotterdam?