Klacht AALO: Afhandeling bezwaar aalo

Samia

Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn bezwaar bij AALO opleidingen. Ik heb een pakket bij hun afgesloten met de volgende cursussen:fitness level 1, fitness level 2 en de fitness master. Ik heb level 1 kunnen afronden, level 2 heb ik wel gevolgd, echter niet afgemaakt.Ik heb de boel geannuleerd toen de fitness master al begonnen was. In het mailcontact werd mij verteld dat annulering niet mogelijk zou zijn. Dit heb ik laten uitzoeken door de consumentenbond en het Juridisch Loket en dit zou ten alle tijden mogelijk moeten zijn! Dit heb ik aan de AALO doorgecommuniceerd. Nu hadden ze het ineens over annuleringskosten. Na alle wetsartikelen te hebben doorgemaild, die mijn recht bevestigen(waarbij ik dus niet hoef te betalen voor de fitness master), kreeg ik een mail terug waarin stond dat ze mij loonkosten mogen toerekenen. Na een aangetekende brief met de vraag wat de loonkosten zijn, wordt daar niet op in gegaan in de mij toegestuurde brief.

Graag zou ik antwoord willen wat de loonkosten zijn. Daarnaast wil ik alleen geld betalen voor datgene waar ik voor onkosten heb gezorgd(Fitness level 1 en level 2. Hierbij heb ik lessen gevolgd en lesboeken gehad).
Er wordt ook niet gewacht op mijn reactie op de naar mij gestuurde brief. Hier ben ik zeer ontevreden over.

Wij vinden dat AALO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!