Klacht Aanbiedingsfiets.nl: Arrogant bedrijf overtreedt de wet en betaalt niet terug wat de wet voorschrijft.

Gert3BG

Laks en arrogant bedrijf dat willens en wetens de wet overtreedt. Ik bestelde op 14 juni een fiets, die ik op 15 juni annuleerde. Op 16 juni kreeg ik bericht dat de fiets desondanks toch aan de koerier was aangeboden (hoefde pas op 19 juni te worden geleverd). Pas op 18 juni reageerde de klantenservice, die geen enkele indicatie gaf dat ik niet alles zou terugkrijgen.
Op 27 juni moest ik zelf gaan vragen waar mijn geld bleef. Toen moesten ze me opeens nog om mijn rekeningnummer vragen. Oftewel, niemand daar had nog restitutie geïnitieerd.
Toen kwam er eindelijk geld, maar te weinig. aanbiedingsfiets.nl heeft - in strijd met de wet - de verzendkosten in eigen zak gestoken. Ik heb ze erop geattendeerd dat zij wettelijk verplicht zijn om mij dit terug te betalen. Dat kan ze niets schelen. Ze overtreden willens en wetens de wet. Ze claimen gemakshalve dat zij deze kosten hebben moeten maken om de fiets terug te halen. Die kosten zijn dan - heel toevallig - exact gelijk aan de volledige verzendkosten. Iemand die willens en wetens de wet overtreedt en een ander benadeelt en daarmee denkt te gaan wegkomen noem je, geloof ik, een arrogante opportunistische h*fter.
Ik heb de Autoriteit Consument en Markt (overheidsorgaan m.b.t. o.a. internethandel) ingelicht. Zij bevestigen mijn gelijk. Aanbiedingsfiets.nl is hiervan op de hoogte, maar het kan ze niets schelen, ze houden mijn geld.

Ik heb het bewijs van mijn gelijk, in de tijd- en datumstempels op alle e-mails. Het feit dat aanbiedingsfiets.nl dit allemaal negeert betekent dat zij zich feitelijk schuldig hebben gemaakt aan oplichting.

Ik zie trouwens dat hun reaktie op klachten is om de vermoorde onschuld te spelen. De feiten spreken voor zich; ze hebben mij wederrechtelijk benadeeld, iedere ontkenning is een leugen!

Ik wil het geld terug waar ik wettelijk gewoon recht op heb. Excuses hoef ik niet omdat mij inmiddels ruimschoots duidelijk is met wat voor hooghartige leugenachtige figuren ik te maken heb. Excuses van dergelijk gespuis hebben minder waarde dan stront op de stoep.

Wij vinden dat Aanbiedingsfiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aanbiedingsfiets.nl?