Klacht Aannemersbedrijf Bos : Volstrekt onbetrouwbaar, niet bereikbaar en telefoonnummers kloppen niet

Bos67

Op 29 mei 2020 heb ik per het contactformulier om een afspraak en het uitbrengen van een offerte verzocht. Vandaag 13 dagen later, nog geen enkele reactie ontvangen. Opnieuw geprobeerd per email in contact te komen, ook telefonisch. Maar de telefoonnummers, vermeld op diverse sites bestaan slechts uit 9 in plaats van 10 cijfers. Dus volstrekt onbereikbaar! Op de site wekken ze de schijn van deskundigheid maar wat een onbetrouwbaar volk is dit. Er zijn meer mensen geweest die over de bereikbaarheid en non-response geklaagd hebben, gevolgd door een zielig verhaal van druk,druk druk en excuus. Maar hier zitten dus duidelijk de verkeerde mensen op de verkeerde plaats. Ik staak mijn pogingen en ga op zoek naar betere en betrouwbaarder mensen, echte vaklui waarop je kan (ver-) bouwen

Niets, lekker failliet laten gaan

Wij vinden dat Aannemersbedrijf Bos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aannemersbedrijf Bos ?