Klacht Homeservice Wateringen: ondeugdelijk werk geleverd bij bovenwoning

Annet

Mijn man is 28 december 2015 overleden. Nu heb ik besloten het huis (Kranenburgweg 20) volledig te laten renoveren. Het huis hierboven (nr. 19a), is 2 jaar geleden gekocht door mw. van Woerkom, waarna ze aannemersbedrijf homeservice in de arm heeft genomen om het huis op te knappen en daarna gelijk door te verkopen. Echter er zijn een paar gebreken die z.s.m. opgelost moeten worden.
O.a. De afzuigkap is op een kanaal van mijn woning geplaatst.
Dit kanaal heb ik nodig voor de nieuwe vhr ketel.
De warm en koud waterleidingen, nieuw aangelegd liggen tegen elkaar aan. Dit mag niet. Ook zijn de leidingen niet vast gezet met beugels dus hangen.
Mw. van Woerkom heeft door jullie een nieuwe waterleiding laten aanleggen echter in de oude standleiding is een stop geplaatst die niet voldoet. Deze lekt en bij grote druk kan de stop eruit knallen met voor mij ernstige gevolgen in mijn huis.
Vorige week vrijdag om 9.30 uur was er een afspraak met de aannemer in mijn huis maar helaas zijn jullie niet verschenen en nemen de telefoon niet meer op.

Op korte termijn gebreken oplossen of anders de kosten betalen. Mijn aannemer kan nu niet verder en dit kost elke dag geld. Dit moet door Woonservice betaald worden. Mijn verdriet om het verlies van mijn man is al groot genoeg. Dit soort ellende kan ik er niet bij hebben.
Zo slecht om afspraken niet na te komen en dan ook niet meer te reageren.

Wij vinden dat Homeservice Wateringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Homeservice Wateringen?