Klacht Aannemingsbedrijf Waaijer: Schade door bouwwerkzaamheden

Afkoop abonnement

Door bouwwerkzaamheden tegenover ons pand aan de Dorpsstraat te Zoetermeer, is er scheurvorming ontstaan in de muren van ons pand. Na een aantal keer per E-mail onze klacht te hebben ingediend, eindelijk een reactie van het bedrijf. 14 dagen geleden hebben zij de heer van der Plas (uitvoerder) langs gestuurd om de toegebrachte schade te bekijken en zou er zo spoedig mogelijk een terugkoppeling plaatsvinden. Wij hebben het bedrijf er nogmaals per E-mail op gewezen dat we een reactie verwachten met eventueel te nemen stappen om de schade te herstellen. Tot nu toe nog geen reactie ontvangen. De schade aan ons pand is aan de voorzijde (straatkant) en er is werkelijk gevaar voor het loslaten van gevelstenen, die zomaar op wandelaars zou kunnen vallen. Het bedrijf beweert een vooropname te hebben gedaan en zegt in het bezit te zijn van foto's. Wij hebben voorgesteld hun foto's met die van ons te vergelijken om te constateren in hoeverre de schade is verergerd.

In ieder geval een reactie van het bedrijf, het liefst met een voorstel tot reparatie van de toegebrachte schade.

Wij vinden dat Aannemingsbedrijf Waaijer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aannemingsbedrijf Waaijer?