Klacht AB beheer: Aantijging van buren met nota

Gioia

Kreeg een brief dat iemand die op bezoek bij mij was schade zou hebben gemaakt aan de deur van de buren. Mijn buurmeisje van toen 8 jaar, (met bijzondere school, ivm Adhd)
had kennelijk, zoals hier zo vaak het geval is, meegelopen met iemand, om zich de toegang tot het appartement te bemachtigen, om bij mij op bezoek te gaan.
Wij zijn goed bevriend ook met de ouders. Op een dag zag ik dat er schade zat aan de deur van de buurman. Dit bij de buurman gemeld. Ook aan ouders van buurmeisje gezegd er is schade met naam van jullie dochter erop gekrast ( de voornaam van het meisje). Hierop de buurman met de ouders in contact gebracht ( persoonlijk) aan de deur.
Oplossing: VAder van het meisje roept hulp in van een vriend die schilder is,... en die gaat het regelen. Vandaag ontvang ik een brief met oa een aantijging via buren gedaan bij VVE buren die kennelijk samenspannen. Nooit verwacht dat een VVE beheersgroep zich hiervoor liet lenen.

De nota van de kosten verhalen op ouders van het buurmeisje

Wij vinden dat AB beheer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gioia
    Tot op heden wel een mail van AB beheer te Naaldwijk.
    Echter geen enkel excuus van deze beheersgroep. Hiervoor betaal ik ieder jaar een flinke duit. En dan worden aantijgingen van een buurman ook nog eens middels een brief naar mij toe gecorrespondeerd. Dit terwijl ik geen partij ben in de kwestie. Dit vind ik wel een vorm van wanbeheer welke ik verder op zal nemen met mijn juridisch adviseur
    Gioia
    AB Beheer heeft wel per mail gereageerd, maar er zijn geen excuses aangeboden.

Gioia

Ook een klacht indienen over ?