Klacht Abaro.nl: Twee maanden geleden een bestelling gedaan, niks meer van gehoord en gezien.

Klachtnummer
# 450167
Gebruiker
Aggie.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 3 April een Ocean Light besteld, en nu twee maanden later nog niks van dit gehoord en gezien!!! geen track and trace ontvangen, niet op de hoogte gesteld over eventuele vertraging en het bedrijf op internet opgezocht, Vele klachten gelezen, en je gaat denken dat je met een bonafide bedrijf in zee bent gegaan!!ik wil mijn geld terug ontvangen en wil geen dreigmails hierover van hun krijgen, doen ze niks dan neem ik een advocaat die ik in de familie heb, en ga ze aanpakken, ook ga ik aangifte doen bij de politie hierover.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf of zijn belofte na komt binnen twee weken of het geld terugstort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Abaro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Abaro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen