Klacht ABB Bouw: Woning vol gebreken

Klachtnummer
# 65520
Gebruiker
IDiks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze woning maakt deel uit van een project Groene Balkon in IJsselstein. Vanaf het moment van oplevering zijn hier al diverse mankementen aan de woning te vinden. Alles wordt afgedaan met,het voldoet, wij doen verder niets. Uiteindelijk een extern bureau ingeschakeld die kon aantonen dat onze woning volledig vol gebreken zat en op alle fronten tocht. Hier kon ABB niet om heen, hebben een deel aanpassingen gedaan, maar weigeren nu het af te maken. Zij beweren dat het nu voldoet, echter hebben ze dit niet met een officiële meting gedaan. En ook is er op dat deel nog niets aangepast. Daarnaast hebben wij verzoek ingediend nu is gebleken dat onze woning onnodig tochten om een bijdrage te leveren in de extreem hoge stookkosten. Dit weigeren ze ook. Ook de kosten van het expertise rapport willen zij niet vergoeden, dit terwijl aantoonbaar is dat zij de woning met gebreken hadden opgeleverd. Op mails reageren ze na weken en diverse aanmaningen met de melding wij blijven bij ons standpunt

De oplossing

Vergoeding kosten expertise rapport
Nieuwe meting waaruit blijkt dat tocht probleem nu is opgelost
Eventuele aanpassingen aan woning als blijkt dat het nog niet goed is
Bijdrage in de stookkosten voor de periode september 2009 tot eind 2013

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ABB Bouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ABB Bouw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen