Opgelost door ABC incasso: onterechte incasso van ABC incasso opdrachtgever ZonnigReizen

# 199129

Geachte heer, mevrouw,
Tot ons kantoor heeft zich gewend de hierboven genoemde opdrachtgever in verband met het feit dat u een of meerdere facturen onbetaald heeft gelaten.
Wij verzoeken u om binnen 5 dagen na dagtekening zorg te dragen dat navolgend totaalbedrag op ons bankrekeningnummer NL61RABO0128070870 (BIC: RABONL2U) t.n.v. St. Derdengelden ABC Incasso te Weesp is bijgeschreven o.v.v. dossiernummer 1616630 totaal€ 110,07

1380 AD Weesp
Tel: 0294 - 494100
Fax: 0294 - 494109
info@abcincasso.nl
KVK 32126633

nihil verklaring

Wij vinden dat ABC incasso hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

klacht is gehonoreerd tot NIHIL
    Beste R. Swieten, Bedankt voor uw mail.
    Wij hebben het gesprek beluisterd, en besloten om het uit coulance te crediteren. Dit betekent dat u ons niks verschuldigd bent, en dat er geen kosten in rekening gebracht zal worden
    Dit zal ook doorgegeven worden naar de incassobureau, mocht u nog facturen ontvangen kunt u dit beschouwen als niet verzonden.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben
    Met vriendelijke groeten,
    Anja Mulder
    ZonnigReizen

Roy van Swieten

Ook een klacht indienen over ABC incasso?

2. Stuur een juridische brief