Klacht ABC incasso: Onterechte incasso van ABCIncasso voor niet bestaande dienst van Zonnig Reizen

# 199439
JP

Met een mail van 5 december en een brief van 4 december jl. verzoekt ABCIncasso ons een bedrag over te maken van € 110,07. Deze klacht komt overeen met een andere klacht over dat bedrijf van dezelfde datum. Wij hebben bij Zonnig Reizen nooit iets besteld en daarom ook nooit een factuur ontvangen. Deel van de tekst van de mail en de brief:
=====
Tot ons kantoor heeft zich gewend de hierboven genoemde opdrachtgever in verband met het feit dat u een of meerdere facturen onbetaald heeft gelaten.
Wij verzoeken u om binnen 5 dagen na dagtekening zorg te dragen dat navolgend totaalbedrag op ons bankrekeningnummer NL61RABO0128070870 (BIC: RABONL2U) t.n.v. St. Derdengelden ABC Incasso te Weesp is bijgeschreven o.v.v.
Indien wij het hierboven genoemde totaalbedrag niet, of slechts gedeeltelijk, binnen de gestelde termijn ontvangen, dan zullen wij andere stappen moeten ondernemen.
=====

nihilverklaring.
Ik wil af van dit soort mails en brieven.

Wij vinden dat ABC incasso hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ABC incasso?