Klacht ABC restaurants: geen goede kwaliteit als normaal

RMAG

Ik ga altijd met veel plezier naar ABC (Velp of Sevenum). Gisteren 29-07-2021 ben ik na lange tijd weer met een jarige naar Velp geweest. Ik begreep dat er een brand was geweest en er wat dingen zijn veranderd. Bij het afrekenen viel het mij op dat het voor mij (in combinatie met verjaardagskaart) 40 euro was. Zo positief als ik ben, gelijk pinnen. Ik had niet gekozen voor alcohol of extra tijd, voelde al raar. We zijn goede kwaliteit gewend, maar deze keer leek alles toch een stuk minder.
-De pasta was niet goed te eten (droog, taai, te kort gekookt)
-de pizza liep over van tomatensaus en het kaas viel er van af
-frietjes waren slecht gebakken bij sommige restaurants
-er was ons niet gezegd dat de borden zelf op een tafel gezet moesten worden (dus dat stapelde op, tot we het doorhadden)
-ik zag dat er een bord werd geleegd in de prullenbak, slecht afgespoeld werd en daarna weer gebruikt werd met resten erin.
-kortom de hele abc beleving was er deze keer niet en we hadden niet lekker gegeten.

ik ben van nature niet iemand die klaagt, toch twijfelde ik na 30 min al om naar iemand toe te lopen om mijn geld terug te vragen. Ik voel me een beetje belazerd deze keer. Ik zou het wel op prijs stellen als ik mijn geld terug zou kunnen krijgen, om weer een keer te eten in Sevenum. Daar voelde het mij ook iets fijner te eten op allerlei gebieden, ik weet niet wat er deze keer in Velp was..

Ik zou graag compensatie of mijn geld terug willen hebben. Ik heb vrijwel niets echt goed kunnen eten en je tijd loopt natuurlijk door.

nog geen reactie
    ?
    RMAG
    Tot op heden geen enkele reactie.

RMAG
Nooit geen reactie gehad.

Ook een klacht indienen over ABC restaurants?