Klacht ABC restaurants: geen goede kwaliteit als normaal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 548110
Gebruiker
RMAG
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ga altijd met veel plezier naar ABC (Velp of Sevenum). Gisteren 29-07-2021 ben ik na lange tijd weer met een jarige naar Velp geweest. Ik begreep dat er een brand was geweest en er wat dingen zijn veranderd. Bij het afrekenen viel het mij op dat het voor mij (in combinatie met verjaardagskaart) 40 euro was. Zo positief als ik ben, gelijk pinnen. Ik had niet gekozen voor alcohol of extra tijd, voelde al raar. We zijn goede kwaliteit gewend, maar deze keer leek alles toch een stuk minder.
-De pasta was niet goed te eten (droog, taai, te kort gekookt)
-de pizza liep over van tomatensaus en het kaas viel er van af
-frietjes waren slecht gebakken bij sommige restaurants
-er was ons niet gezegd dat de borden zelf op een tafel gezet moesten worden (dus dat stapelde op, tot we het doorhadden)
-ik zag dat er een bord werd geleegd in de prullenbak, slecht afgespoeld werd en daarna weer gebruikt werd met resten erin.
-kortom de hele abc beleving was er deze keer niet en we hadden niet lekker gegeten.

ik ben van nature niet iemand die klaagt, toch twijfelde ik na 30 min al om naar iemand toe te lopen om mijn geld terug te vragen. Ik voel me een beetje belazerd deze keer. Ik zou het wel op prijs stellen als ik mijn geld terug zou kunnen krijgen, om weer een keer te eten in Sevenum. Daar voelde het mij ook iets fijner te eten op allerlei gebieden, ik weet niet wat er deze keer in Velp was..

De oplossing

Ik zou graag compensatie of mijn geld terug willen hebben. Ik heb vrijwel niets echt goed kunnen eten en je tijd loopt natuurlijk door.

3 reacties

  1. Auteur
    RMAG
    Datum
    nog geen reactie
  2. Auteur
    RMAG
    Datum
    ?
  3. Auteur
    RMAG
    Datum
    Tot op heden geen enkele reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RMAG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nooit geen reactie gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABC restaurants?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen