Klacht Aben en van de Schelde: vervangen van de krukas sensor

Klachtnummer
# 115971
Gebruiker
dirk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

na pech onder weg werd door de wegen wacht in 45 min tijd de boardcomputer uit gelezen , de fout melding code geanalyseerd , de krukas en de nokkenas sensor gedemonteerd , beide schoongemaakt en weer gemonteerd , een proefritje gemaakt , en de codes plus omschrijving van het probleem voor de garage op papier gezet .
het probleem ; krukas sensor defect , de opdracht beide sensoren vervangen .
zondags middag de auto bij de garage gebracht , sleutels met briefje met uitleg van het gebeurde en de opdracht in de brievenbus gedaan , maandags morgen hun gebeld , zij hadden het begrepen , zouden mij bellen voor geraamde kosten , dit is niet gedaan , ik werd gebeld dat de auto klaar stond , gevolg; een veel te hoge rekening , men had een uur gedaan over het vervangen van 1 sensor wat normaal in een paar minuten kan .

Gewenste oplossing

50,00 euro van de rekening af en terug op mijn rekening .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aben en van de Schelde hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aben en van de Schelde?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen