Klacht abercrombie and Fitch: Geen volledige teruggave aankoopbedrag bij retourzending artikelen

Klachtnummer
# 64651
Gebruiker
Rob van den Berg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De " hoodie" die wij voor onze kleindochter bij Abercrombie and Fitch hadden besteld en ontvangen, bleek te klein te zijn. Daarom dit artikel teruggezonden met de bijbehorende formulieren. Reactie van Abercrombie, dat wij € 30,80 zouden terugontvangen, zijnde het factuurbedrag ad € 40,80 -/- de verzendkosten ad € 10,00(!).
Op mijn rekening werd slechts overgemaakt een bedrag van € 21,80. Gevraagd naar de korting met € 9,00 werd mij terug gemaild, dat een korting van € 9,00 wordt toegepast op retour gezonden artikelen. Ik heb daar krachtig tegen geprotesteerd en per omgaande kreeg ik een mail, dat de ontbrekende € 9,00 zou worden teruggestort, omdat: " het de eerste keer was" .
Om andere klanten te waarschuwen tegen deze ondermaatse en onterechte praktijken van Abercrombie and Fitch wil ik graag via Klachtenkompas melden, welke praktijken Abercrombie er op na houdt.

Rob van den Berg
Boxtelseweg 10d
5261ND Vught
Telefoon 0736567551
E-mail: robert.berg@home.nl

De oplossing

Ik heb het ingehouden bedrag al terug ontvangen. Ik wil andere klanten waarschuwen tegen de onterechte praktijken van dit bedrijf!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat abercrombie and Fitch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?