Klacht abercrombie and Fitch: Geen volledige teruggave aankoopbedrag bij retourzending artikelen

Rob van den Berg

De " hoodie" die wij voor onze kleindochter bij Abercrombie and Fitch hadden besteld en ontvangen, bleek te klein te zijn. Daarom dit artikel teruggezonden met de bijbehorende formulieren. Reactie van Abercrombie, dat wij € 30,80 zouden terugontvangen, zijnde het factuurbedrag ad € 40,80 -/- de verzendkosten ad € 10,00(!).
Op mijn rekening werd slechts overgemaakt een bedrag van € 21,80. Gevraagd naar de korting met € 9,00 werd mij terug gemaild, dat een korting van € 9,00 wordt toegepast op retour gezonden artikelen. Ik heb daar krachtig tegen geprotesteerd en per omgaande kreeg ik een mail, dat de ontbrekende € 9,00 zou worden teruggestort, omdat: " het de eerste keer was" .
Om andere klanten te waarschuwen tegen deze ondermaatse en onterechte praktijken van Abercrombie and Fitch wil ik graag via Klachtenkompas melden, welke praktijken Abercrombie er op na houdt.

Rob van den Berg
Boxtelseweg 10d
5261ND Vught
Telefoon 0736567551
E-mail: robert.berg@home.nl

Ik heb het ingehouden bedrag al terug ontvangen. Ik wil andere klanten waarschuwen tegen de onterechte praktijken van dit bedrijf!

Wij vinden dat abercrombie and Fitch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?