Klacht abercrombie and Fitch: Jurk op website 30 euro goedkoper dan in de winkel

Klachtnummer
# 141046
Gebruiker
Hanneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op zondag 29 november hebben wij in amsterdam bij abercrombie een jurk gekocht voor € 150. Thuisgekomen in leeuwarden zien wij dat dezelfde jurk op de website € 120 kost. Maandag de 30e meteen naar de winkel gebeld.
De enige mogelijkheid om de €30 terug te krijgen is de jurk terug te brengen en hem online te bestellen. Vanuit leeuwarden is terugbrengen naar amsterdam natuurlijk geen optie. Abercrombie amsterdam is echter niet bereid de € 30 terug te betalen. Dat prijzen in de winkel en op de website afwijken is volgens abercrombie amsterdsm heel gebruikelijk.

De oplossing

Terugstorten € 30

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat abercrombie and Fitch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?