Opgelost door ABN AMRO: 2 Maanden na overlijden partner geen progressie bij de Nabestaandendesk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 419070
Gebruiker
Demaai#1
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ABNAMRO Servicedesk Nabestaanden verdient geen lintje

De oplossing

Snel aanpassen gegevens in Nabestaanden-dossier, zodat blokkade van alle mijn Bankprodukten kan worden opgeheven.

5 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Demaai#1,

    Allereerst gecondoleerd met het overlijden van jouw partner. Ik denk graag met je mee naar een oplossing. Wanneer heb je het melden van overlijden precies gedaan? En heb je sindsdien wel contact gehad met onze Nabestaandendesk?

    Met vriendelijke groet,

    Eilis
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Demaai#1,

    Fijn om te lezen dat er voortgang geboekt wordt.
    Ik stel voor deze klacht nog even open te houden totdat alles naar wens is afgehandeld.
    Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Demaai#1,

    Ik begrijp dat er contact is geweest op 28 januari met ons. Kun je aangeven met wie dit contact is geweest en wat er precies is afgesproken?

    Met vriendelijke groet,

    Gabie
    ABN AMRO Webcare
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Demaai#1,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over deze klacht. Hartelijk dank voor uw tijd.

    Zoals besproken ga ik mijn uiterste best doen dit zo snel mogelijk alsnog voor u in orde te maken. U hoort uiterlijk komende maandag weer van mij.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Demaai#1,

    Wat fijn om te lezen dat alles nu geregeld is!
    Ik zal uw bericht doorsturen aan mijn collega's. Zoals beloofd stuur ik u nog een mooi boeket toe voor al het ongemak van de laatste maanden.

    Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Demaai#1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nabestaandendesk heeft de tenaamstelling na overlijden partner aangepast, waardoor weer toegang tot alle Produkten mogelijk was. Dankzij bemoeienis van dit Forum is de procedure versneld, waarvoor mijn dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen