Opgelost door ABN AMRO: 2 Maanden na overlijden partner geen progressie bij de Nabestaandendesk

# 419070
Demaai#1

ABNAMRO Servicedesk Nabestaanden verdient geen lintje

Snel aanpassen gegevens in Nabestaanden-dossier, zodat blokkade van alle mijn Bankprodukten kan worden opgeheven.

Beste Demaai#1,

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van jouw partner. Ik denk graag met je mee naar een oplossing. Wanneer heb je het melden van overlijden precies gedaan? En heb je sindsdien wel contact gehad met onze Nabestaandendesk?

Eilis
    Beste Demaai#1,

Fijn om te lezen dat er voortgang geboekt wordt.
    Ik stel voor deze klacht nog even open te houden totdat alles naar wens is afgehandeld.
    Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.

Beste Demaai#1,

Ik begrijp dat er contact is geweest op 28 januari met ons. Kun je aangeven met wie dit contact is geweest en wat er precies is afgesproken?

Gabie
    Beste Demaai#1,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over deze klacht. Hartelijk dank voor uw tijd.

Zoals besproken ga ik mijn uiterste best doen dit zo snel mogelijk alsnog voor u in orde te maken. U hoort uiterlijk komende maandag weer van mij.

Beste Demaai#1,

Wat fijn om te lezen dat alles nu geregeld is!
    Ik zal uw bericht doorsturen aan mijn collega's. Zoals beloofd stuur ik u nog een mooi boeket toe voor al het ongemak van de laatste maanden.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Demaai#1
Nabestaandendesk heeft de tenaamstelling na overlijden partner aangepast, waardoor weer toegang tot alle Produkten mogelijk was. Dankzij bemoeienis van dit Forum is de procedure versneld, waarvoor mijn dank.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?