Klacht ABN AMRO: 500 euro boet omdat jaarcijfers niet op tijd zijn aangeleverd

Niek

ABN AMRO zegt dat wij tot 3 x toe een brief zouden hebben ontvangen,over het aanleveren van de jaarcijfers van 2013,echter de genoemde brieven hebben wij nooit gezien,ook de accountant weet van niets.
Al jaren worden de cijfers netjes aangeleverd maar nooit in het hoogseizoen,ook de accountant heeft nog geen cijfers aangeleverd.

Lekker sportief van ABN - AMRO, ze gaan naar de beurs en daar betalen wij dus aan mee,meester oplichters .

Uitstelling termijn en terug betaling van ons geld

ABN AMRO
    Geachte heer,Vervelend dat u de door ons verstuurde brieven niet heeft ontvangen. Wij hebben inderdaad, in verband met nieuwe regelgeving van AFM, in januari, april en juni een brieven gestuurd naar de ondernemingen die onder deze regelgeving vallen. In deze brieven werd aangegeven dat we de jaarcijfers graag voor 1 juli zouden ontvangen. Om de ondernemingen in de zomermaanden nog wat respijt te geven is besloten deze deadline te verplaatsen naar 1 augustus. Uit uw bericht begrijp ik dat u het niet eens bent met deze methode. Ik heb zojuist een collega gesproken van de zakelijke afdeling. Hij neemt contact met u op om deze klacht verder af te handelen.Met vriendelijke groet,M. Bouwmeester
    Niek
    Natuurlijk kunnen wij niet op tegen een groot orgaan,de persoonlijke account manager is opgegaan in een team,want anders had zij het ons kunnen vertellen van deze voor de bank zo belangrijke wijziging,maar het is zeker het geld loopt nu snel binnen,slechte zaak, iedereen gewaarschuwd voor deze praktijken.Het is een overheidsovergedachte, U dient de wet te kennen,service is verleden tijd.
    KHN is ook geinformeerd
    ABN AMRO
    Geachte heer,Wij begrijpen dat het een vervelende situatie is voor u.Jammer dat u onze service ervaart als een slechte zaak. Mijn collega van de zakelijke afdeling heeft telefonisch contact met u opgenomen. Heeft u nog andere vragen dan kunt u die gerust stellen. U kunt ook bellen met onze adviseurs van YourBusiness Banking. Ons telefoonnummer is 088 - 226 26 26 (normaal tarief) of vanuit het buitenland +31 10 241 17 20 (normaal tarief). Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Met vriendelijke groet,
    Mw. D. Piquet
    Niek
    Er is niet te praten met halstarigge medewerkers van de ABN_AMRO,vervolgens op advies HKN de 3 zogenaamde brieven die we nooit hebben ontvangen opgevraagd, dit is gebeurd op 1 september.Nu nog steeds niet ontvangen,omdat ze niet verstuurd zijn misschien ?
    Geachte heer,
    Vervelend dat u de brieven nog niet heeft ontvangen. Zodra u de aanvraag heeft gedaan wordt dit doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Als ze de kopieën voor u hebben achterhaald, wordt dit naar u opgestuurd. Hier kan enige over heen gaan. Ik wil u nog even om geduld vragen.
    M. Bouwmeester
    Niek
    De ingediende klacht ligt bij de afdeling ter afhandeling,er is gevraagd om de kopieen ,van de z.g. Verstuurde brieven.
    Het lijkt erop dat ze de brieven ook niet kunnen vinden gezien de datum van de laatste medling n.l. Begin september.
    ABN AMRO
    Geachte heer,Ik vind het vervelend dat het allemaal zo lang duurt voor u. Ik heb om deze reden nogmaals contact opgenomen met de afdeling die hiermee bezig is. Er is mij aangegeven dat er morgen telefonisch contact met u zal worden opgenomen hierover. Met vriendelijke groetJ. van Vloten
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?