Klacht ABN AMRO: Abn Amro blokkeert ineens me rekening

mike1407

ABN AMRO heeft mijn rekening geblokkeerd.
Ze zeggen dat dit om fraude gaat, ik was niet bewust dat er iets van fraude gebeurde op mijn rekening ze gaven ook niet de kans dit uit te leggen of recht te zetten.
Dit heeft ervoor gezorgd dat ik verzekeringen niet kan betalen,
en krijg ook nog salaris en het rekeningnummer waar dit op gestort word
kan niet meer gewijzigd worden. Ik ben 2 keer al langs geweest bij 2 bank kantoren
maar die willen niet helpen met een oplossing hiervoor zoeken en zijn ook totaal niet behulpzaam.
Dus als het ware ben ik het geld gewoon kwijt als het aan hun ligt
Ze belemmeren gewoon dat ik mijn eigen geld krijg dit vind ik niet kunnen

Dat me rekening gedeblokkeerd word
op ze minst een oplossing dat ik me eigen geld gewoon kan krijgen en een excuus
zou opzich wel mogen want ze blokkeren zomaar je rekening en noemen je fraudeur

ABN AMRO
    Geachte heer de Ruijter,ABN AMRO Webcare heeft uw klacht gelezen. Wij willen u graag helpen om een oplossing te vinden.Na het lezen van uw klacht hebben wij uw ABN AMRO bankkantoor gebeld. We hebben gevraagd hoe de situatie precies is ontstaan. Van de directeur van het bankkantoor Leidschendam kregen wij meer informatie.Wat doen wij met fraudemeldingen?
    ABN AMRO ontvangt meldingen over fraude. Mensen melden ons bijvoorbeeld dat zij vinden dat een klant van ons fraude pleegt. Deze meldingen nemen wij heel serieus.Natuurlijk noemen wij niet iedereen meteen een fraudeur. De klant die wordt beschuldigd krijgt van ons een uitnodiging voor een gesprek op ons bankkantoor. Dan willen wij van deze klant horen wat er is gebeurd. Klanten kunnen vaak duidelijk uitleggen hoe de situatie zit.Als wij na het gesprek vinden dat er niets aan de hand is, sluiten wij het dossier en is alles weer in orde. Maar het kan ook zo zijn dat wij het verhaal niet geloofwaardig vinden. Of een klant reageert helemaal niet op onze uitnodiging voor een gesprek. Als wij twijfelen, dan blokkeren wij een rekening. Uiteindelijk laten wij de rekening vervallen.Wat kunt u nu doen?
    Wij hebben u een brief gestuurd. Daarin hebben wij u uitgenodigd voor een gesprek. In dit gesprek vertellen wij u welke meldingen wij hebben gekregen. Wij willen uw kant van het verhaal horen. U mag vertellen hoe het zit. U heeft niet gereageerd op deze brief. U bent niet bij ons langsgekomen voor een gesprek. Daarom hebben wij de rekening geblokkeerd. De kantoordirecteur wil nog steeds graag met u praten over wat er is gebeurd. Aan het einde van dit gesprek zal hij eerlijk zeggen wat hij er van vindt. Hij wil graag afspraken met u maken over het gebruik van uw rekeningen bij onze bank.U kunt bellen voor een afspraak met de kantoordirecteur. Het telefoonnummer is 0900 – 00 24 (EUR 0,10 per minuut). Ook kunt u persoonlijk langskomen om een afspraak in te plannen.Wij gaan er van uit dat de kantoordirecteur dit samen met u zal oplossen. Webcare sluit daarom het dossier.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. B. van Dijk
    ABN AMRO
    Geachte heer de Ruiter,Ik kan hier geen antwoord op geven. Ik adviseer u om naar het kantoor te gaan en daar een afspraak in te plannen.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. G. Kamphuis

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?