Klacht ABN AMRO: ABN AMRO Flexibel Krediet

Reza

voor de derde keer teleurgesteld door ABN AMRO met deze manier van handelen.
een paar jaar geleden heb ik een flexible kredietaanvraag gedaan waarbij ABN AMRO terecht om allerlei papieren en documenten gevraagd, vervolgens is de aanvraag goedgekeurd en Ik kon gebruik maken van deze krediet.
Het was ook niet gratis want ik heb wel per maand extra voor moeten betalen voor de kosten naast de aflossing!
Afgelopen jaar besloot ABN AMRO om de rekeningen eenzijdig te gaan veranderen en bod mij een gratis rekening tot 01 augustus 2022

Ik heb vervolgens de process voldaan en kreeg een nieuwe bank pasje van ABN AMRO want dan zou mij krediet geldig blijven, ook hiervoor heb ik toen gebeld en abn amro vertelde mij dat zonder persoonlijke rekening bij ABN AMRO moet ik afstand nemen van flexibel krediet.
Dus ook dat moest ik laten inregelen, alles was rond tot dat nu opeens opnieuw gevraagd word om allerlei documenten te overhandigen die al een paar keer zijn doorgegeven, Ik heb absoluut hier geen zin meer in en neem afstand van mij hele ABN AMRO
rekening en persoonlijke rekening.
Als ABN AMRO in het beging van deze verandering, had aangegeven dat dit nog er aan gaat komen had ik het zeker niet op in gegaan.
Ik heb hier en daar wat geld geleend en flexibel krediet afgelost en vervolgens zal ik afstand nemen van ABN AMRO.

dit hele process en plan van aanpak van ABN AMRO klopt voor geen meter.
Misschien als ik dit juridisch zal gaan aanpakken dat er iets positief eruit komt maar daar heb ik tijdens dit hele corona ook absoluut geen zin in.

Helaas is er geen oplossing. dit is per e-mail bevestigd door ABN AMRO.
eenzijdig process doorvoeren en macht van ABN AMRO

ABN AMRO
    Beste Reza,

Ik kan begrijpen dat je graag gebruik had willen blijven maken van het Flexibel Krediet. Helaas is dat niet mogelijk.

De signalen die we over de aanpassing in het beleid van het Flexibel Krediet ontvangen, hebben we naar de verantwoordelijke afdeling gestuurd. Daar ontvangt u geen terugkoppeling meer op.

Ik begrijp dat hier al een klacht over is ingediend en dat er geen andere oplossing is.

Als u het niet eens bent met deze uitkomst, kunt u tegen onze uitspraak in beroep. U vraagt ons dan per brief om uw klacht nogmaals te beoordelen.

Vermeld een omschrijving van uw klacht, uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres en uw rekeningnummer. Stuur uw brief naar:

ABN AMRO Bank N.V.
    Afd. Klachtenmanagement (HQ1125)
    Postbus 283
    1000 EA Amsterdam

Gabie
    ABN Webcare
    Gabie,
    Ik stel voor:
    lees nog een of twee keer mijn klacht, ik weet zeker dat jullie het verhaal goed begrijpen.
    ik heb niets te verliezen op dit moment, jullie wel !! en ik zal dit verhaal binnen mijn netwerk goed gaan verspreiden, want het is onterecht en niet eerlijk!

wil jij de reactie van jou collega weten? hier is zijn reactie:
    Ondanks het feit, dat u het niet met ons eens bent wil ik u toch bedanken voor uw medewerking. Het flexibel krediet zal zo spoedig mogelijk worden afgemeld bij de BKR (Bureau Krediet Registratie)

Reza
ABN AMRO heeft genoeg zaken lopen op dit moment, en ik weet zeker dat er mensen zijn met hetzelfde klacht. ik hoop alleen dat ze via deze weg een melding van gaan maken.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?