Opgelost door ABN AMRO: ABN AMRO komt afspraken Zorgplicht en Nazorg niet na
Details
De klacht
In oktober 2015 sturen wij een dossier aan de ABN AMRO toe waarin onze situatie duidelijk wordt gemaakt. Door verlies van baan en hoofdinkomen (langdurige ziekte) ontstaat er helaas betalingsachterstand. Van ABN AMRO hebben wij geen formele reactie mogen ontvangen waarin men aangeeft op welke wijze het probleem opgelost kan worden. Ondanks onze voorstellen en toegezonden inventarisatieformulier is er geen reactie van ABN AMRO. Enige reactie komt van de behandelende medewerker, hij ziet het probleem niet en wij blijken zelf ruime middelen te hebben om de problemen op te lossen? Het complete dossier wijst echter anders uit. Vanuit de Bank komen geen verdere handreikingen noch de vraag hoe wij het probleem gezamenlijk kunnen oplossen. Iedere keer wanneer wij contact op nemen met de Bank is het dossier kwijt, of zijn de medewerkers niet op de hoogte. Er wordt elke keer een toezegging door ABN AMRO gedaan dat men een en ander gaat uitzoeken echter niemand belt terug.De oplossing
Contact met een medewerker van ABN AMRO die bevoegd is om te onderhandelen en daadwerkelijk afspraken en toezeggingen (zijn vastgelegd) nakomt zodat onze situatie niet maanden voortsleept. Wij willen een persoonlijk gesprek/contact met ABN AMRO en zekerheid krijgen dat het door ons volledige dossier behandeld wordt. Telefonisch schijnt dit schier onmogelijk te zijn.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.