Opgelost door ABN AMRO: ABN AMRO komt afspraken Zorgplicht en Nazorg niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145209
Gebruiker
J.M. van der Linden
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In oktober 2015 sturen wij een dossier aan de ABN AMRO toe waarin onze situatie duidelijk wordt gemaakt. Door verlies van baan en hoofdinkomen (langdurige ziekte) ontstaat er helaas betalingsachterstand. Van ABN AMRO hebben wij geen formele reactie mogen ontvangen waarin men aangeeft op welke wijze het probleem opgelost kan worden. Ondanks onze voorstellen en toegezonden inventarisatieformulier is er geen reactie van ABN AMRO. Enige reactie komt van de behandelende medewerker, hij ziet het probleem niet en wij blijken zelf ruime middelen te hebben om de problemen op te lossen? Het complete dossier wijst echter anders uit. Vanuit de Bank komen geen verdere handreikingen noch de vraag hoe wij het probleem gezamenlijk kunnen oplossen. Iedere keer wanneer wij contact op nemen met de Bank is het dossier kwijt, of zijn de medewerkers niet op de hoogte. Er wordt elke keer een toezegging door ABN AMRO gedaan dat men een en ander gaat uitzoeken echter niemand belt terug.

De oplossing

Contact met een medewerker van ABN AMRO die bevoegd is om te onderhandelen en daadwerkelijk afspraken en toezeggingen (zijn vastgelegd) nakomt zodat onze situatie niet maanden voortsleept. Wij willen een persoonlijk gesprek/contact met ABN AMRO en zekerheid krijgen dat het door ons volledige dossier behandeld wordt. Telefonisch schijnt dit schier onmogelijk te zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer Van der Linden,

    Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
    Vandaag hebben wij hier telefonisch contact over gehad. Wij nemen deze uiteraard erg serieus.
    Zoals afgesproken hou ik u op de hoogte over de voortgang van uw klacht.

    Mocht u in de tussentijd vragen of opmerkingen hebben over de behandeling van uw klacht, dan hoor ik dat graag!

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Dhr. R.C.A. Keijsers
  2. Auteur
    J.M. van der Linden
    Datum
    Geachte heer Keijsers,

    Dank voor uw reactie. Zoals afgesproken wacht ik de verdere voortgang af.

    Met vriendelijke groet,

    J.M. van der Linden
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer Van der Linden,

    Zoals gisteren telefonisch met u besproken wordt uw klacht in behandeling genomen door onze afdeling klachtenmanagement. Zij zullen u verder berichten over de voortgang.

    Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag!

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Dhr. R.C.A. Keijsers

  4. Auteur
    J.M. van der Linden
    Datum
    De ABN AMRO heeft de klacht in behandeling genomen en een terugkoppeling volgt, prima! Met dank aan de heer R.C.A. Keijsers.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M. van der Linden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen