Klacht ABN AMRO: Abn Amro komt zijn klantenafsprakeniet nan

Jim leunissen

Ik ga een civiele procedure maar de rechtbank sturen wegens. Contract verzaken. Op financieel gebied. Ik heb getekend voor een flexibel krediet. En deze voordelen ervan tot je 90jaar . Het wetboek zegt mij dat u de wet heeft overtreden door zelf voor u kklant op in vertrouwen de contractbreuk te overschrijden. Dit betekent dat u zich niet aan u afspraak als bank kan houden. Met het tekenen van een contract. Daarbij is het nietig verklaard bij de rechtbank en gaciknover op een schikking . Met als gevolg een dwangsom waneer dit probleem niet wettig word afgehandeld . Met al u klanten van het flexibel krediet. Afd JIM LEUNISSEN

Zij moeten een procedure bij de rechtbank voorleggen van mijn contract en datum overeenkomst.

ABN AMRO
    Beste Jim,

Je bericht is niet erg duidelijk. Heb je een brief ontvangen dat wij jouw Flexibel Krediet gaan aanpassen of een brief met het verzoek om gegevens aan ons door te geven? In de brief staat wat wij van jou verwachten en met welke afdeling je contact kan opnemen als je vragen hebt. Ook als je het niet eens bent met de mogelijke wijziging van het Flexibel Krediet kan je de contactgegevens gebruiken die in de brief staan.

Rick
    ABN AMRO Webcare