Klacht ABN AMRO: ABN AMRO onbereikbaar voor hypotheekomzetting

Dhr Vos

Sinds vorig jaar ben ik bezig met het omzetting van mijn hypotheek. Het traject is niet complex, dus ik probeer zonder advies te werken. Toch moest ik een oriëntatiegesprek krijgen. Nu wacht ik op een terugbelafspraak.
Ondertussen heb ik meerdere keren de terugbelafspraak bevestigd gekregen. De adviseur tijdens het oriëntatiegesprek heeft om de terugbelafspraak verzocht, en een medewerker bij de hypothekendesk nogmaals.
Het blijkt niet mogelijk te zijn om de betreffende afdeling zelf te bellen.
Ik sta machteloos met genegeerde terugbel afspraken.

Uitvoering van de omzetting. Als daarvoor een terugbelafspraak noodzakelijk is, dan deze week nog een terugbelafspraak.

Dhr Vos
    Update: ABN Amro heeft gebeld. Wordt vervolgd.
    Geachte heer Vos,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht op dit forum.

Ik begrijp uit uw update dat er inmiddels contact met u is opgenomen.

Als ik hierin nog iets voor u kan betekenen dan hoor ik dat graag. Voor nu wens ik u nog een prettige dag!

Dhr. R.C.A. Keijsers
    Dhr Vos
    ABN AMRO heeft direct gebeld na doorgeven van mijn klacht. Hun excuus was, dat hun computersysteem eruit heeft gelegen. Excuus geaccepteerd en acties zijn voorlopig weer vlotgetrokken.
    Geachte heer Vos,

Fijn om te horen dat het zo vlot is opgepakt en dat u de excuses heeft aanvaard. Ik stuur een klachtafhandeling mee. Mocht u het hier niet mee eens zijn, kunt u de meegestuurde klachtafhandeling afwijzen en een reactie plaatsen op het forum.

Dhr. J. van Vloten
    ABN AMRO
    Bij het vorige bericht ben ik het afhandelvoorstel vergeten mee te sturen. Hierbij alsnog het afhandel voorstel.

Dhr. J. van Vloten
    Dhr Vos
    Dat ik nu wel teruggebeld ben, is een geluk. Toch blijft het onmogelijk voor de klant om de betreffende afdeling te benaderen en kan de klant slechts afwachten. Tijdens het afwachten is onduidelijk of de klant wel de aanvraag goed heeft ingestuurd.
    Kan de afhandel-afdeling bereikbaar worden gemaakt voor klanten? Of kan een klant op een andere manier de status volgen?
    Mijn klacht is minder van toepassing, maar nog geenszins opgelost.
    Geachte heer Vos,

Bedankt voor de aanvullende feedback!

Wanneer u een wijziging wilt aanbrengen in uw hypothecaire lening via het kanaal Hypotheek Zonder Advies (HZA), dan kunt u te allen tijde de behandelaar van uw aanvraag een e-mail sturen. Zij zullen hier vervolgens zo spoedig mogelijk op reageren. Via deze weg is het tevens mogelijk om de status van de aanvraag op te vragen.

Ik ga uw feedback tevens intern aankaarten. Ik kan u hier geen toezeggingen in doen, maar op basis van feedback zal er altijd gekeken worden of een proces nog nader aangescherpt kan worden.

Ik hoop dat het bovenstaande iets meer inzicht verschaft in het proces van een aanvraag Hypotheek Zonder Advies.
    Mocht u nog nadere vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag!

Dhr. R.C.A. Keijsers
    Dhr Vos
    Wel een toezegging, maar geen oplossing.
    Oplossing is niet meer nodig voor mijzelf, omzetting is geslaagd, dus sluiten van deze klacht. Oplossing blijft wel nodig voor andere klanten.

Dhr Vos

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?