Klacht ABN AMRO: ABN AMRO past in mijn nadeel onjuiste rente toe.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 431910
Gebruiker
E.J.A. Hazebroek
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Al ruim 20 jaar heb ik bij ABN AMRO een spaarhypotheek. Dat is een hypotheekvorm waarbij een hypothecaire lening is gecombineerd met een spaarverzekering. De rente die je ontvangt op de spaarverzekering is hierbij gelijk aan de rente die je betaalt op de lening. Enige tijd geleden is de rente op de lening verhoogd. ABN AMRO is nalatig in het verhogen van de rente op de spaarverzekering, waardoor ik per maand te veel premie betaal.

De oplossing

Ik wens dat de rente op de spaarverzekering gelijk wordt gemaakt aan die op de lening en dat ABN AMRO de teveel betaalde spaarpremie terugbetaalt.

5 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Ik kan me voorstellen dat je dit dan graag gecorrigeerd ziet. Ik denk graag met je mee voor een oplossing, heb je hier al eerder contact over gehad met onze afdeling Hypotheken (de afdeling die te bereiken is op 0900-9210)? Dat is namelijk de afdeling die over dit soort zaken gaat. Zo ja, hoor ik graag wat zij aangegeven hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Eilis
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    E.J.A. Hazebroek
    Datum
    Als ik dat probeer kom ik in een lange wachtrij. Daar ga ik niet wachten.
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Om dit te wijzigen is het wel van belang dat je in contact komt. Is het misschien een idee als ik je opbel en met ze doorschakel? Dan blijf ik er tussen om te zorgen dat je contact krijgt.

    Wat anders ook een mogelijkheid is, is online een afspraak voor beeldbankieren of een telefonische afspraak maken. Dat kan via deze link: https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/advies/afspraak-maken.html

    Ik hoor graag wat je als optie zou willen.

    Met vriendelijke groet,

    Eilis
    ABN AMRO Webcare
  4. Auteur
    E.J.A. Hazebroek
    Datum
    Ik heb een klacht over de afdeling Woninghypotheken. De reactie van de bank is: 'dat moet u oplossen met de afdeling Woninghypotheken.' Tja, zo word je van het kastje naar het kastje gestuurd.
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    De afdeling Hypotheken is de afdeling die over Hypotheken gaat. Voor vragen, verzoeken, klachten e.d. over Hypotheken kan je dus inderdaad terecht bij de afdeling Hypotheken. In onze vorige berichten is aangeven op welke wijze je contact kan opnemen. Via deze klachtensite kunnen we het verzoek niet behandelen.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.J.A. Hazebroek
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing van de bank: 'los het lekker zelf op.'
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?