Klacht ABN AMRO: ABN AMRO wil niet zwart op wit zetten dat zij geen bewijzen hebben tegen mij

Anoniem

Ik had al een klacht ingediend omdat zij mij verdachten van fraude. Nu heeft de bank telefonisch aan mij meegedeeld dat ABN AMRO geen bewijzen heeft gevonden tegen mij en dat de relatie wordt voortgezet.

Ik heb toen verzocht om dit zwart op wit te krijgen, zodat ik in ieder geval kan aantonen dat ik nergens bij betrokken was. ABN AMRO wilt dit niet doen. De reden hiervoor is erg vaag: als deze brief openbaar zou worden gemaakt dan zou het idee worden gecreëerd dat ABN AMRO heel mild omgaat met fraudeurs. Wel raar, dat ze dat wel telefonisch kunnen doen maar niet zwart op wit #LAF.

ABN AMRO wil gewoon niet zijn fout erkennen of rechtzetten. Dit is heel raar aangezien mr. Zalm in het volgende filmpje juist zegt dat de klant centraal gaat staan en dat de problemen met klanten snel moeten worden opgelost. (http://www.youtube.com/watch?v=vN0nQIemOXU)

Vaag, vaag, vaag en nog eens vaag. De vaagste Bank anno Nu. Ik ga juridische stappen nemen als ABN AMRO die brief niet stuurt.

ABN AMRO stuurt mij een brief waarin het volgende naar voren komt:

ABN AMRO heeft geen bewijzen gevonden dat ik betrokken ben geweest bij de frauduleuze overboeking
ABN AMRO gaat mij niet registreren in het interbancaire registersysteem
ABN AMRO gaat de relatie voortzetten met mij
ABN AMRO biedt zijn excuses aan voor deze middeleeuwse wijze van handelen

ABN AMRO is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?