Klacht ABN AMRO: ABN blijft brieven sturen van de vorige bewoner, die al ruim een jaar geleden is verhuisd.

Rob

Begin vorig jaar hebben we een huis gekocht, waar tot op heden nog steeds door de ABN een brief gestuurd wordt, naar het bedrijf van de vorige eigenaar.
Ik heb de vorige eigenaar al op de hoogte gesteld, 6 maanden lang al de brieven retour naar ABN gestuurd en zelfs contact met ze gehad om het adres om te zetten.
Zelf via de KvK geprobeerd om dit op orde te krijgen, maar deze geven aan dat de vorige eigenaar al eind 2018 uitgeschreven is bij de KvK.

ABN weigert op 1 of andere manier mee te werken, dus ik blijf de brieven krijgen.

Ik wil dat de ABN stopt met brieven sturen naar ons adres.

ABN AMRO
    Beste Rob,

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is wanneer je deze post maar blijft ontvangen. Normaal gesproken wordt dit inderdaad automatisch gewijzigd wanneer dit aan KvK is doorgegeven. Echter kan dit niet, wanneer het bedrijf is uitgeschreven bij KvK.

Ik heb daarom uitgezet om het adres vanuit ons op onbekend te zetten, zodat jullie geen post meer ontvangen. Mocht er toevallig net iets van post klaar staan voor verzending, kan ik dit niet tegenhouden. Maar verder dan dat, zal er geen post meer op jullie adres moeten komen.

Janwalter
    ABN AMRO Webcare
    Goededag,

Ik help het hopen, aangezien ik al aantal maanden geleden via jullie klantencontact ook iemand heb gesproken die het zou regelen, maar tot op heden nog niets veranderd.
    We wachten af...

In ieder geval alvast bedankt.

Rob
Brievenpost lijkt nu eindelijk gestopt te zijn. Heb tot op heden niets meer ontvangen. ** Toch te vroeg gesproken, krijg zonet WEDEROM nog post binnen van ABN **

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?