Klacht ABN AMRO: ABN fraudeert met Overgang van bewind-af regeling

lesley

Op de datum 1 augustus heeft de kantonrechter in de beschikking laten weten dat ik op deze datum bewind af ben. en zelf mijn geldzaken moet beheren de bank heeft deze rechten Ontnomen en legt beslag op al mijn geld
ze weigeren mij mijn geld terug te geven en doen alsof ze het besluit van de rechter niet hebben gezien zelfs als ik het voor hun neus leg .

duidelijk dat ABN belang heeft geld vast te houden ten koste van mij als klant,

Hierom heb ik netjes op 31-07-2014 Bij de abn de beschikking laten Kopiëren
Op dit moment weerhoud de abn mij nog steeds van mijn eigen geld
en ook beslissingen tot mijn geldzaken incasso,s enz mijn gehele Huishouden dus.

dit is Bij wet verboden zover ik weet en de bank had mij netjes Mijn geld moeten teruggeven op 01-08-2014 zodat ik me geld veilig kan onderbrengen bij de ING,

ABN houd ordinair geld vast door documenten niet tijdig te herkennen, en dan de Plichten naar de klant niet te hoeven naleven zodat ze extra lang geld in bezit Kunnen Houden in het systeem. dit is een Goudmijn voor de ABN. ik Moet maar afwachten tot wanneer het ABN uitkomt mijn rechten te gaan herkennen Omgekeerde wereld als je het mij vraagt. zelfs de kantoor medewerkers hebben geen toegang tot enige Noodmaatregelen zoals een Blokkade tegen incasso,s saldo opname enz...

verder word je aangekeken alsof het niet jou geld is maar dat van de ABN
Het ABN-Amro kantoor stuurt je naar 020-3830820
en deze afdeling weer naar het ABN-Amro kantoor,
Dit geld samen met dat van vele anderen klanten word tijdelijk ondergebracht Bij een niet bestaande afdeling die probeert zolang mogelijk geld vast te houden van Klanten het is een schande dat de bank zo ordinair met zijn klanten omgaat om een beetje extra winst te kunnen maken of om mankracht te besparen een bewindvoeringsrekening zou op zichzelf al genoeg winst moeten zijn voor de ABN-AMRO maar ze willen meer !!!
Ten koste van klanten zoals ik en vele anderen die onder bewind hebben gelopen,

Mijn ex bewindvoerder heeft mijn eindkapitaal in de rapportage na afstand doen van haar diensten als bewindvoerder laten verrekenen op een Kapitaal overdracht van € €2500+ euro
mijn kapitaal volgens de medewerker van de bank is nu €1970 en een beetje.
er is duidelijk aangetoond dat de klant 01-08-2014 over haar rechten tot geldzaken mocht overgaan tot Uitvoeren van beslissingen de bank weerhoud mij Hiervan,

IK wens een schade bedrag van € 250 euro wegens het Ontnemen en beslissen over kapitaal van de klant.

Beschikking kantonrechter Beheer ABN e-mail zsbb die dit besluit ondersteunt beheer ABN

L.M.P VAN DER ZANDEN
80 48 44 933
met spoed alles overbrengen op deze Privé rekening.
zodat ik zelf weer eigenaar kan zijn over mijn kapitaal

Beheer abn saldo Hoogte € 1.973.67
Op 01-08-2014 stel ik de verantwoordelijkheid Bij de abn met de Bovengenoemde Saldo tegoed in beheer Bij de abn zonder Ik enige Invloed heb op mijn kapitaal.
er is geen medewerking Op mijn verzoeken tot geldzaken getoond vanuit de ABN.
Hierom ga ik er vanuit dat er ten onrechte beslag op mijn kapitaal word gelegd Door de ABN-AMRO. en stel ik ze aansprakelijk elk saldo verlies onder het bovengenoemde Saldo. wegens de bank mijn betrokkenheid weigert te herkennen,

ABN AMRO
    Geachte heer, mevrouw, Ik heb u telefonisch gesproken. Na aanleiding van ons gesprek heb ik de collega uit Rotterdam weten te bereiken. Hij neemt telefonisch contact met u op om het een en ander te bespreken.Hij heeft aangegeven dat hij uw klacht verder oppakt en met u wilt kijken naar de mogelijkheden om dit op te lossen.Wij houden hierbij het verloop van de klacht in de gaten. Indien er een afronding is horen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. S. Moussa
    lesley
    Deze meneer heeft al eerder aangegeven dat er afdelingen zijn die de samenwerking met klant. Moeizaam laten verlopen en niet Goed samenwerken met de kantoren van de ABN vestigingen. Ik verwacht hier niet veel van maar ik ben me wel bewust dat deze meneer zich erg inzet voor mij als klant,
    Ik denk dat er proces matig veranderingen binnen de abn moeten Plaatsvinden in plaats van de kantoormedewerker die deze Gang van zaken op zijn Bord krijgt, geschoven maar hier weinig aan kan veranderen,
    Dhr. Van Ylalen van ABN kantoor heeft Mij erg Goed Geholpen
    deze meneer heeft veel meer gedaan voor mij dan gebruikelijk dit kwam vanuit zichzelf en ik ben hem zeer dankbaar Hiervoor,de bank ABN zelf zeer slechte bank Ik zal proberen in 6 maanden tijd volledig mijn geldzaken Bij de ING onder te brengen, de veiligheid is ver,,,,, te zoeken bij de ABN
    Bank Bied geen veiligheid Tijdens bewind-voering
    en wegzijging van gemachtigde In deze looptijd is de bank
    In Hoge mate vrijgesteld aan fraude gevoeligheid. door slimme bedrijven ZSBB//Bedrijf simpel In medewerking met de ABN bewind-rekening hebben geld kunnen witwassen onder toezicht van de ABN. door klant Buiten bereik te Houden van geldzaken, met vriendelijke groet L.M.P van der zanden

lesley

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?