Klacht ABN AMRO: ABN weigert hulp bij aanpassen/wijzigen hypotheekvorm.

Mvanravenh

Sinds oktober 2016 al bezig met het wijzigen van hypotheekvoorwaarden. De ABN bank kan ons keer op keer niet helpen hierbij en geeft verkeerd advies. Reeds een officiële klacht via de ABN site ingediend (weken terug) maar deze wil de ABN niet in behandeling nemen. We hebben inmiddels de noodzaak gezien om onze hypotheek naar de Rabobank over te zetten wat in zeer korte tijd gewoon is gelukt. We willen daarom de ABN in gebreke stellen zoals eerder in klacht en overige correspondentie gemeld. Van ABN hebben we reeds bevestiging dat de procedure niet goed is verlopen en dat compensatie van toepassing is.

1. Serieuze afhandeling van de klacht
2. Financiële tegemoetkoming vanwege onkosten ivm overstappen naar andere bank

Beste Mvanravenh,

Hartelijk dank voor uw bericht op dit forum!

Het spijt mij te moeten lezen dat de gewenste wijziging op uw hypothecaire lening zo moeizaam verloopt en dit er zelfs toe heeft geleid dat u de lening heeft overgesloten naar een andere bank.

Ik heb u hierover zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Mag ik u vragen wanneer u, tijdens kantooruren, telefonisch bereikbaar bent? Ik neem vervolgens hier graag contact met u over op.

Dhr. R. Keijsers
    Beste Mvanravenh,

Fijn je gesproken te hebben. Ik heb een officiële klacht voor je aangemaakt en je ontvangt binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging. Daarin wordt een uiterlijke datum aangegeven van wanneer je een inhoudelijke reactie krijgt op je klacht. Je vindt ook een naam van je klachtbehandelaar in je e-mail zodat je je inhoudelijke vragen kunt richten tot hem of haar. Ik zal dit achter de schermen ook monitoren. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan weet je me hier te vinden.

Een goed weekend gewenst!

Mvanravenh
    Klacht zou in behandeling genomen zijn. Nog geen oplossing/ nog niet afgerond. Daarom Graag niet afsluiten hier
    Beste Mvanravenh,

Goed dat u de klacht via dit forum open laat staan, zolang de officiële klacht nog in behandeling is bij onze klachtenafdeling.

Ik zie dat er gisteren telefonisch contact met u is opgenomen en uw voicemail is ingesproken. Mocht u alsnog graag de klachtbehandelaar willen spreken, dan kunt u contact opnemen met 020-5176326.

Dhr. R. Keijsers
    Mvanravenh
    Helaas zien wij geen gemiste oproep dan wel voicemail. Het zou dan ook fijn zijn als jullie het donderdag 4 mei nogmaals proberen.

Gr, Mariëtte
    Beste Mvanravenh,

Vandaag heb ik contact gehad met je klachtbehandelaar. Zij neemt vandaag telefonisch contact met je op voor een update. Alle inhoudelijke vragen die je hebt kun je richten tot haar.

Goedemiddag Mvanravenh,

Ik heb begrepen van je klachtbehandelaar dat zij telefonisch contact met je heeft gehad en je klacht is afgewikkeld. Je ontvangt ook een brief hierover. Daarin staat tevens aangegeven wat je kunt doen, mocht je het niet eens zijn met de afwikkeling van je klacht.

Mvanravenh
Jammer om te lezen dat de ABN toegeeft tegenstrijdige informatie te hebben gegeven maar ons verder niet tegemoet willen komen omdat wij besloten hebben over te stappen naar een andere bank. Dat laatste klopt, echter waren wij genoodzaakt hiertoe omdat de ABN ons niet kon helpen. Jammer dat we nog steeds niet serieus worden genomen en de ABN ons niet tegemoet wilt komen ondanks dat ze aangeven fout te zitten.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?