Klacht ABN AMRO: achterstand betaling

leenborst

wij zijn de familie borst uit Heerewaarden.
wij hebben een flexibele hypotheek omgezet in een lening bij de ABN Amro sinds Oktober 2015.
het volgende de maand juli en augustus zijn wij in gebreken gebleven van de betaling omdat wij van de belasting en andere onvoorziene uitgaven hadden.
hebben in juli gebeld hoe dit op te lossen. u heeft nog geen achterstand dus kunnen wij niets voor u doen .Augustus gebeld u staat nog niet bij ons in achterstand.
2 weken later gebeld wil een oplossing. wij hebben nooit geen achterstand.
had gezegd €150,00 extra aflossen en eind september konden wij buiten die extra , weer normaal betalen. nee moest minimaal €350 per maand aflossen. maar vanwege jullie sociale plicht kon dat niet en werd gelijk bij het incasso bureau gemeld. meer kosten. ja dat is jammer maar u bent die verplichting aan gegaan.
daar zijn we wel degelijk van bewust en om zo afgescheept te worden, terwijl wij alles bij jullie hebben lopen en nooit geen achterstand heb gehad.

gewoon de achterstand in halen per maand €250,00 geen incasso.
wil niet van contract af. gewoon bij jullie blijven.

ABN AMRO
    Beste familie Borst,

Goed dat jullie hierover contact met ons opnemen. Ik begrijp dat er een achterstand is ontstaan op het lening die jullie bij ons hebben. Het is niet gelukt om telefonisch een betalingsregeling te treffen die voor jullie haalbaar is. Ik zou graag telefonisch contact met jullie opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Ik heb net gebeld op het nummer dat jullie hebben doorgegeven maar kreeg helaas niemand te pakken. Zouden jullie willen doorgeven wanneer jullie bereikbaar zijn? Ik kan contact opnemen op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Alvast bedankt!

Dhr. R. Witjes
    ABN AMRO Webcare
    ABN AMRO
    Beste familie Borst,

Als het goed is hebben mijn collega’s afgelopen week contact met jullie opgenomen over deze klacht.

Ik ben benieuwd hoe jullie dit gesprek hebben ervaren. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag!

ABN AMRO Webcare
    Dhr. R.C.A. Keijsers