Klacht ABN AMRO: Advies inzake meegroeihypotheek

Janice

In november 2014 kreeg ik een brief van de ABN AMRO waarin stond dat ik zo snel mogelijk contact met hen op moest nemen in verband met mijn meegroeihypotheek. Op 12 november 2014 heeft dat adviesgesprek plaats gevonden. De adviseur zou e.e.a. uitwerken en een voorstel op papier zetten, maar door de enorme drukte zou het voorstel even op zich laten wachten gaf hij aan. Op 5 maart 2015 heb ik maar gebeld om te vragen of ze mij waren vergeten. Met veel excuses werd aangegeven dat het nog steeds erg druk was, en dat ze er dus nog niet aan toe waren gekomen om het voorstel uit te werken. Op 28 maart 2015 (ruim 4,5 maand na het gesprek!) krijg ik het voorstel binnen. Het advies klopt volgens mij niet helemaal... En de dagtekening op alle stukken is 27 februari 2015. Er was overigens ook een offerte bijgevoegd, geldig tot 4 weken na dagtekening... Ik probeer de ABN AMRO te bellen: of bezet of al gesloten. Ik vind dit zo een slordige gang van zaken!!!

Ik wil een goed en duidelijk advies op zeer korte termijn (ik wacht al vanaf 12 november 2014) en ik de betreffende afdeling telefonisch kunnen bereiken!

ABN AMRO
    Beste mevrouw,Bedankt voor uw bericht over uw meegroeihypotheek. Ik snap dat het erg vervelend is dat u zo lang hebt moeten wachten op het voorstel. Juist terwijl u zelf snel contact met ons hebt opgenomen, omdat dit u werd verzocht.Om u goed te helpen, moeten we vanuit het Webcare Team contact opnemen met onze de verantwoordelijke afdeling. Vanwege de feestdagen, zijn deze vandaag (Goede Vrijdag) en maandag (2e Paasdag) gesloten. Daarom gaan wij dinsdag direct met uw klacht aan de slag. Zodra er een en ander duidelijk is, hoort u dit van ons.Ik wens u voor nu een fijn paasweekend.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    ABN AMRO
    Beste mevrouw, Vanaf dinsdag zijn wij voor u bezig geweest om de stand van zaken te achterhalen. Ik heb begrepen dat u gister gebeld bent door de verantwoordelijke afdeling en dat dit gesprek goed is verlopen. U bent geïnformeerd over de verdere vervolgstappen. Is er op dit moment verder nog iets wat ik voor u kan betekenen? Dan hoor ik het graag.
    Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
    Beste mevrouw,
    Ik ben op 7 april inderdaad gebeld en het gesprek is goed verlopen. Maar... ik had zelf ook al een bel afspraak gemaakt voor vandaag, 9 april om 08:00 uur met de heer Raspe. Ik heb het nog zoveel keer gevraagd aan uw collega met wie ik op 7 april het gesprek had: gaat mijn afspraak van 9 april om 08:00 uur nog door? Ja, zegt hij, ik zou die afspraak gewoon door laten gaan. Kunt u het raden? Het is nu half 9 en ik ben niet gebeld. Ik word hier zo moe van!!!
    Janice
    Weet u wat het frustrerende is? Ik sta letterlijk op het punt om op vakantie te gaan en ik moet straks op een onmogelijk tijdstip op de luchthaven zijn. Toch heb ik vanmorgen mijn wekker af laten gaan omdat ik dit geregeld wilde hebben voordat ik met vakantie ging. Jullie zullen wel weer jullie excuses aanbieden, maar daar heb ik dus niets aan. Hoe moeilijk kan het zijn?
    ABN AMRO
    Beste mevrouw Exel,Bedankt voor het gesprek. Zoals aangegeven mag u er vanuit gaan dat er voor 1 mei contact met u wordt opgenomen om het hersteltraject te starten. Deze bevestiging heb ik op uw verzoek ook per mail gestuurd. Mocht er nog iets zijn wat wij voor u kunnen doen, dan horen wij dit uiteraard graag.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    E. Janssen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?