Klacht ABN AMRO: Arrogant

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 554922
Gebruiker
Naomi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben respectloos behandeld door Mevr. Binnaz Eryilmaz die op locatie Amersfoort (stadsring) werkte toen ik daar na toe ging voor hulp over mijn prive bankrekening. Ze was haar ogen na boven en beneden aan het rollen. ze zij dat ik iemand anders voor hulp moet vragen op een arrogante manier. Jammer dat deze vrouw er voor zorgt dat ik weg ga bij ABN na 5 jaar ( Disclaimer er werken ook goede personal bij ABN)

De oplossing

klantvriendelijkheid training geven misschien

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Naomi,

    Jammer om te lezen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad op het kantoor. Ik heb met de betreffende collega geschakeld om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van wat er is voorgevallen.

    Ik heb begrepen dat de collega u geholpen heeft met het maken van een buitenland overboeking. Dat u uiteindelijk een vraag had over het ontvangende buitenlandse rekeningnummer. Dit zijn vragen die wij niet met zekerheid kunnen beantwoorden en het beste gesteld kunnen worden aan de ontvangende partij.

    Het is zeker niet de bedoeling geweest van mijn collega om niet te willen helpen, maar bij die vragen kunnen we dat helaas niet. Neemt niet weg dat de manier van communiceren altijd op een goede manier moet. Het is dan ook goed om voor ons hiermee aan de slag te gaan en te kijken of dit in de toekomst op een betere manier kan worden aangepakt.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Naomi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen