Klacht ABN AMRO: Automaatstoring

Klachtnummer
# 363288
Gebruiker
Gerechtigheid666
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 350 euro gestort op mijn rekening daar bij heb ik gebruik gemaakt van een ABN Amro automaat .
De automaat gaf storing aan en gaf geen bon of geld terug.
Vervolgens heb ik de nummer gebeld wat op de automaat stond en er werd mij medegedeeld dat er een bedrag gestort was van 50 euro .
Heb aangeven dat ik nog 300 euro mis en dat het duidelijk op de camara beelden moet staan van de automaat .
Ik heb de geld dringend nodig om me vaste lasten te betalen .

De oplossing

De resterende bedrag zo snel mogelijk op me rekening zetten

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer Agarroum,

    Bedankt voor het telefoongesprek dat we zojuist hebben gehad. Zoals besproken ben je welkom op één van onze kantoren. Hier wordt een onderzoek naar de storting gestart. Ook kunnen zij navragen of het bedrag onder voorbehoud op je rekening gestort kan worden.

    Neem wel je geldig legitimatiebewijs mee.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen