Klacht ABN AMRO: Automatische incasso geblokkeerd op rekening

E.E.

Sinds een aantal maanden is het niet mogelijk voor een aantal bedrijven om via automatische incasso bedragen af te halen van mijn rekening. Na een aantal keer gebeld te hebben met de klantenservice kreeg eindelijk mijn antwoord: Mevrouw u heeft een code bij uw rekeningnummer waarvan u verdacht wordt zich bezig te houden met criminele praktijken/fraude.
Ik schrok van dit bericht aangezien ik een gewone huismoeder ben die rondkomt van een klein salaris van mijn man. Er kan mij ook niet verteld worden wanneer die code verdwijnt. Tegenwoordig doen veel bedrijven alleen nog maar betalingen via automatische incasso. Op deze manier krijg ik vaak een slechte naam bij bedrijven, omdat het geld niet afgehaald kan worden. Dit is niet mijn fout aangezien er altijd genoeg saldo op mijn rekening staat. Na meerdere pogingen contact op te nemen met ABN AMRO is het probleem nog steeds na 6 maanden niet verholpen. ABN AMRO laat mij gewoon in de steek en komt niet met een oplossing!

Graag wil ik dat men het onderzoek goed uitvoerd! Dan zal men zien dat ik niets fout heb gedaan, zodat de code bij mijn rekeningnummer verdwijnt en de blokkering voor de betalingen via automatische incasso opgeheven wordt.

ABN AMRO
    Geachte mevrouw Elward,Naar aanleiding van uw klacht, heb ik vandaag telefonisch contact met u gehad. Voor u heb ik een navraag ingediend om uw situatie te onderzoeken.
    U ontvangt zo snel mogelijk een reactie.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    ABN AMRO
    Beste mevrouw Elward,Ik heb u net telefonisch geprobeerd te bereiken maar kreeg helaas geen gehoor.Er is getracht de blokkade te verwijderen. Normaliter zou het nu in orde moeten zijn. Mocht u in de loop van de volgende week merken dat er nog steeds geen incasso's van de rekening afgaan, laat u ons dit dan weten. Wij zullen uw klacht nog even open laten staan en over twee weken met u bellen om na te gaan of het probleem nu opgelost is.Met vriendelijke groet,Webcare ABN AMRO
    Mw. L. Rietdijk
    E.E.
    ik wacht op u telefoontje
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw Elward,Van mijn collega heb ik begrepen dat zij inmiddels op 17 januari telefonisch contact met u heeft gehad. In dit gesprek is aangegeven dat u een automatische incasso gaat aanvragen en u laat weten of dit goed gaat.
    Als wij nog niets hebben gehoord, dan nemen we contact met u op.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen