Klacht ABN AMRO: Automatische incasso geblokkeerd op rekening
Details
De klacht
Sinds een aantal maanden is het niet mogelijk voor een aantal bedrijven om via automatische incasso bedragen af te halen van mijn rekening. Na een aantal keer gebeld te hebben met de klantenservice kreeg eindelijk mijn antwoord: Mevrouw u heeft een code bij uw rekeningnummer waarvan u verdacht wordt zich bezig te houden met criminele praktijken/fraude.Ik schrok van dit bericht aangezien ik een gewone huismoeder ben die rondkomt van een klein salaris van mijn man. Er kan mij ook niet verteld worden wanneer die code verdwijnt. Tegenwoordig doen veel bedrijven alleen nog maar betalingen via automatische incasso. Op deze manier krijg ik vaak een slechte naam bij bedrijven, omdat het geld niet afgehaald kan worden. Dit is niet mijn fout aangezien er altijd genoeg saldo op mijn rekening staat. Na meerdere pogingen contact op te nemen met ABN AMRO is het probleem nog steeds na 6 maanden niet verholpen. ABN AMRO laat mij gewoon in de steek en komt niet met een oplossing!