Klacht ABN AMRO: Bad service

Klachtnummer
# 457891
Gebruiker
CALLMEEMMA
Datum
1 reactie

Details

Klacht

The complaint
We are applying for mortgage and we already had an appointment with an advisor from ABN. She said that she would send us the required documents list for mortgage application the next day but after 4 WORKING DAYS we have not received any email yet. We sent her an email to follow up but there is NO ANY RESPONSE. We even called ABN Amro customer service to be helped. They said the only thing they can do for us is sending her an email with high priority label but it seems to be FUTILE.

Gewenste oplossing

Push her to contact us or give us her phone number at least. Otherwise, assign another advisor.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dear CALLMEEMMA,

    I’m sorry to hear that you haven’t heard anything yet. I just contacted the advisor. She will take action as soon as possible. I expect you to receive an email before the weekend. If not, please contact us again.

    Kind regards,

    Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen