Klacht ABN AMRO: Bank heeft verkeerd IBAN nummer gegenereerd bij betaling

Wolters

Op 11 januari 2014 twee overboekingen ingevoerd bij via nieuwe website van ABN, de boekingen zijn in één transactie verzonden. Voor beide boekingen geen IBAN/SEPA nummer ingevoerd maar gewone rekening nummer.
Beide boekingen zijn niet correct uitgevoerd
Zelfde dag contact opgenomen met de helpdesk van ABN deze geven aan dat ik het verkeerd heb ingevoerd en het mijn schuld is. Duidelijk uitgelegd dat het toch wel stug is dat je dan twee keer een fout moet hebben gemaakt en volgens mij de omzetting naar IBAN/SEPA fout is gegaan. Bij de bank ook aangegeven dat ik printjes heb die mijn verhaal ondersteunen. Daarna meerdere telefonische contacten met de bank gehad zonder succes, ze gaan wel proberen om geld terug te laten storten door persoon die het heeft ontvangen.Op 15 januari 2014 brief ontvangen dat ik voor 10 februari bericht krijg, tot op heden geen reactie meer van de bank,

Gewoon het geld van de fout boeking terug op mijn rekening.

ABN AMRO
    Geachte heer Wolters,Ik begrijp dat het een vervelende situatie is voor u.In uw klacht op klachtenkompas geeft u aan dat u de klacht al eerder is gemeld bij ABN AMRO. Uit onze gegevens komt naar voren dat u op 10 februari telefonisch contact hebt gehad met de betreffende afdeling. Naar aanleiding daarvan is er schriftelijke communicatie naar u gestuurd. Deze brief hebt u uiterlijk vrijdag in de brievenbus.
    Bent u het niet eens met het antwoord op uw klacht? Dan kunt u in beroep gaan. Dit betekent dat u ons per brief laat weten dat u het er niet mee eens bent en dat u een andere oplossing wilt. Noem in uw brief de volgende punten:
    - omschrijving van uw klacht
    - uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
    - uw rekeningnummerIk adviseer u ook om kopieën van het bewijsmateriaal wat u hebt mee te sturen. U kunt de brief sturen naar:
    ABN AMRO Bank N.V.
    Afd. Klachtenmanagement (HQ1114)
    Postbus 283
    1000 EA Amsterdam
    Meer informatie over onze klachtenregeling kunt u vinden op onze website: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klachtenregeling/index.htmlVoor vragen over uw vorige klacht kunt u bellen met het telefoonnummer dat in de brief staat vermeld. U kunt dan spreken met uw vorige klachtbehandelaar.Ik hoop dat wij tot een passende oplossing kunnen komen.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. D. Piquet
    Wolters
    Grappig dat ABN-Amro wel snelle reactie geeft als is de klacht via jullie verstuur, maar ze nemen niet de moeite om met mij persoonlijk in contact te treden, terwijl mijn gegevens bij hun bekend zijn. Bovendien gaan ze niet in op het werkelijke probleem waarin gemeld is dat de omzetting van het ingevoerde rekening nummer naar een IBAN nummer fout is gegaan. Dit is namelijk voor beide boekingen het geval de tweede is nooit uitgevoerd omdat ze een niet bestaand IBAN nummer hebben gegenereerd.
    ABN AMRO
    Geachte heer Wolters,Vervelend dat u het zo ervaart.We kunnen via dit forum niet inhoudelijk op uw klacht en situatie ingaan. Omdat er al een officiële klacht loopt, dient u dit af te wachten.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. D. Piquet

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?