Klacht ABN AMRO: bankpasje naar verkeer adres gestuurd

Wacko

Mijn nieuwe bankpasje is naar verkeer adres gestuurd en het oude is verlopen waardoor ik geen toegang meer heb tot mijn rekening

Goedemorgen,

Dit is het vervolg op een eerdere klacht en tot op heden heb ik nog steeds geen bankpasje ontvangen.

SVP mijn adres aanpassen (kan ik niet controleren want ik heb geen toegang tot mijn rekening) en een nieuw bankpasje opsturen naar het goede adres.

Met vriendelijke groet.

ABN AMRO
    Beste Wacko,

Ik heb de vorige klacht bekeken. Hierin heb je aangegeven dat de pas op dat moment in bezit was van je broer. Hij zou deze naar jou doorsturen. Dat is niet gelukt?

Rick
    ABN AMRO Webcare
    Wacko
    Beste Rick,
    Klopt, Hij heeft de pas opgestuurd maar deze is tot op heden nooit aangekomen en eerlijk gezegd verwacht ik m ook niet meer...
    Vriendelijke groet,
    ABN AMRO
    Beste Wacko,

Balen dat je de pas niet hebt ontvangen. In je eerdere klacht hebben wij je doorverwezen naar onze International Clients afdeling. Dit is de afdeling die je kan helpen controleren of het adres nu juist is en een nieuwe pas aanvragen. Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar op nummer +31 (0)20 343 40 02 (maandag t/m vrijdag van 8.00 - 20.00 uur) (gebruikelijke belkosten) en per email op: international.clients@nl.abnamro.com.

Ik wil je hierbij nogmaals vragen contact met mijn collega's van International Clients op te nemen. Zij zijn de enigen die je gegevens kunnen inzien en je hierbij kunnen helpen.

Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?