Klacht ABN AMRO: banksaldo status

# 195447
Mariohelmes

ik wil me banksaldo van me leefgeld rekening weten .
nou heb ik onview maar dan zie ik het veel en veel te laat dat werkt niet.
als ik abn bel en me gegevens geef geven ze me nooit me saldo terwijl ik wel alles geef .
ik kan niet met een identifier inloggen!
ik wil me saldo weten

gr

banksaldo aan mij geven

ABN AMRO
    Goedemiddag meneer of mevrouw,

Inzage in je bij- en afschrijvingen is natuurlijk enorm fijn. Saldo informatie kun je bij ons op verschillende manieren krijgen. De meest gebruikte manier is via Internet Bankieren. Wanneer je een leefgeld rekening hebt, sta je onder bewindvoering. Dat betekent dat je geen Internet Bankieren mag hebben, dit is zo door de beschikking van de rechtbank vastgesteld.

Andere manieren om je saldo in te zien is via onze saldolijn 0900-0025 (lokaal tarief). Om je saldo op te kunnen vragen heb je echter wel een vijf cijferige code nodig, die men gebruikt bij Mobiel Bankieren. Die optie valt voor jou helaas ook af.

Jouw bewindvoerder heeft wel de mogelijkheid tot Internet Bankieren. Je zou hem of haar kunnen vragen of het geld is bijgeschreven. Verder kun je je saldo controleren bij een geldautomaat van ABN AMRO. Ik snap dat dit niet ideaal is, maar zo kun je er wel achter komen of er geld is bijgeschreven.

Vanwege veiligheid en privacy mogen wij niemand telefonisch saldo informatie geven, tenzij je beveiligd inbelt. Ondanks de informatie die je ons telefonisch kunt geven, kunnen wij nooit zeker zijn dat je daadwerkelijk onze klant bent. Ik ben me er absoluut van bewust dat dit voor jou erg onhandig is. Als je meer informatie of uitleg wilt hierover, dan kan ik je ook bellen. In dat geval kun je aangeven wanneer je bereikbaar bent tijdens kantooruren.

ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?