Klacht ABN AMRO: Beide passen geblokkeerd.

Klachtnummer
# 101528
Gebruiker
JeroenVrencken
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste Rabobank,met een van mijn passen is fraude gepleegd.
Ik had hier totaal niks mee te maken,ik heb aangifte gedaan bij politie en ben op het hoofdkantoor van Rabobank in Maastricht geweest. Toen kreeg ik te horen dat mijn pas geblokkeerd werd. Toen kreeg ik de vraag of ik financieel nog wel goed zat, ik antwoorde daarop dat ik nog wel geld had.

Gewenste oplossing

De gewenste oplossing is dat ik weer geld op kan nemen van mijn andere Rabo rekening waar dus geen fraude mee is gepleegd.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste meneer Vrencken,Uw klacht is aan de Rabobank gericht en u dient deze in bij de ABN AMRO. Ik heb u een aantal keer gebeld om te controleren of deze klacht inderdaad voor de Rabobank is bedoeld. In dat geval kunnen wij u hier niet bij helpen. Echter, krijg ik u niet telefonisch te pakken. Indien u de klacht verkeerd heeft ingevuld en deze toch voor ons is bedoeld, hoor ik graag wanneer ik u tijdens werkdagen het beste telefonisch kan bereiken. Indien de klacht niet voor ons bedoeld is, kunt u het afhandel voorstel accepteren en de klacht opnieuw indienen bij de Rabobank.Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    J. van Vloten

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen