Klacht ABN AMRO: belofte van bank klopt niet

Klachtnummer
# 3705
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De ABN AMRO BANK [te Capelle aan den IJssel] zou er voor zorgen dat ik met ingang einde juni 2012 van mijn opgeboude lijfrente uitkering zou kunnen gaan genieten.
Ik was op tijd met inleveren van alle benodigde gegevens.
Op 15 juni 2012 is mijn kapitaal binnen bij de bank en nog wordt er nu gezegd er kan geen uitkering plaats vinden op afgesproken datum en wordt het een maand later.

Gewenste oplossing

Simpel, ik wil dat de uitkering per 30 juni ingaat zoals toegezegd € 441,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ABN AMRO is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen