Klacht ABN AMRO: Beloftes worden niet waar gemaakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 4732
Gebruiker
Kees Maas
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Tja, beschrijf je klacht. Na persoonlijke gesprekken, e-mails, gebeld, klachtenformulier ingevuld, hoor ik helemaal niets terug. Als klant voel ik mij in de steek gelaten. Ik heb al mijn rekeningen en verzekeringen bij de ABN AMRO bank, maar nu ik iets van hun te verwachten heb krijg ik geen gehoor, ondanks beloftes geen enkele reactie meer..

De oplossing

update geven van de status hiervan

6 reacties

  1. Auteur
    Kees Maas
    Datum
    Vandaag om 12 uur gebeld door de ABN AMRO, kwam mij toen niet gelegen. Afgesproken dat ze tussen 18 en 19 uur weer zouden bellen. ABN AMRO belde om 18:55 uur, alles doorgesproken, zowel mijn log als hun log. Morgen wordt de betreffende afdeling geraadpleegd en wordt ik na14 uur weer gebeld.
  2. Auteur
    Kees Maas
    Datum
    Het is nu bijna 9 uur 's-avonds, ik denk niet dat er nog iemand van de ABN AMRO belt, weer een belofte die niet nagekomen wordt.
  3. Auteur
    Kees Maas
    Datum
    Gisteren kreeg ik per post de nieuwe verzekeringspolis binnen, er schijnt dus eindelijk iets te gebeuren, aleen nog geen enkele reactie van de ABN AMRO gekregen.
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer Maas,U geeft aan dat u nog geen reactie van ABN AMRO hebt ontvangen. Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas, hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en geen reactie op het forum geplaatst. Voor u hebben wij e.a. in werking gezet en u geeft ook aan inmiddels een nieuwe polis te hebben ontvangen. Graag vernemen wij van u of uw klacht naar tevredenheid is opgelost of dat er nog zaken spelen. Wij zien uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  5. Auteur
    Kees Maas
    Datum
    Eindelijk zijn de beloftes grotendeels waargemaakt, deze klacht van mag mag nu geslkoten worden. Ik hoop dat dit een leerproces geweest is voor de ABN-AMRO bank om de communicatie naar hun klanten te verbeteren en zeker om beloftes na te gaan komen,
  6. Auteur
    Kees Maas
    Datum
    Jammer dat deze klachtafhandeling meer als drie weken geduurd heeft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kees Maas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen