Klacht ABN AMRO: Beloftes worden niet waar gemaakt

Kees Maas

Tja, beschrijf je klacht. Na persoonlijke gesprekken, e-mails, gebeld, klachtenformulier ingevuld, hoor ik helemaal niets terug. Als klant voel ik mij in de steek gelaten. Ik heb al mijn rekeningen en verzekeringen bij de ABN AMRO bank, maar nu ik iets van hun te verwachten heb krijg ik geen gehoor, ondanks beloftes geen enkele reactie meer..

update geven van de status hiervan

Kees Maas
    Vandaag om 12 uur gebeld door de ABN AMRO, kwam mij toen niet gelegen. Afgesproken dat ze tussen 18 en 19 uur weer zouden bellen. ABN AMRO belde om 18:55 uur, alles doorgesproken, zowel mijn log als hun log. Morgen wordt de betreffende afdeling geraadpleegd en wordt ik na14 uur weer gebeld.
    Kees Maas
    Het is nu bijna 9 uur 's-avonds, ik denk niet dat er nog iemand van de ABN AMRO belt, weer een belofte die niet nagekomen wordt.
    Kees Maas
    Gisteren kreeg ik per post de nieuwe verzekeringspolis binnen, er schijnt dus eindelijk iets te gebeuren, aleen nog geen enkele reactie van de ABN AMRO gekregen.
    ABN AMRO
    Geachte heer Maas,U geeft aan dat u nog geen reactie van ABN AMRO hebt ontvangen. Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas, hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en geen reactie op het forum geplaatst. Voor u hebben wij e.a. in werking gezet en u geeft ook aan inmiddels een nieuwe polis te hebben ontvangen. Graag vernemen wij van u of uw klacht naar tevredenheid is opgelost of dat er nog zaken spelen. Wij zien uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    Kees Maas
    Eindelijk zijn de beloftes grotendeels waargemaakt, deze klacht van mag mag nu geslkoten worden. Ik hoop dat dit een leerproces geweest is voor de ABN-AMRO bank om de communicatie naar hun klanten te verbeteren en zeker om beloftes na te gaan komen,
    Kees Maas
    Jammer dat deze klachtafhandeling meer als drie weken geduurd heeft.

Kees Maas

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?