Klacht ABN AMRO: Betaling van Tikkie gaf steeds een error. Betaling is uiteindelijk 4 maal uitevoerd hoerdoor! Na vie

Klachtnummer
# 623963
Gebruiker
binnekamp
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Betaling van Tikkie gaf steeds een error. Betaling is uiteindelijk 4 maal uitevoerd hoerdoor! Na vierde keer pas de bevestiging dat deze was uitgevoerd! Moet toch net kunnen?

Gewenste oplossing

Reactie hoe dit kan en hoe op te lossen?

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Wat onhandig dat de betaling via Tikkie niet goed is verwerkt. Ik snap dat u dit zo snel mogelijk opgelost wil zien.
    U kunt hier contact over opnemen via de Tikkie helpdesk.
    Dit kan via Whatsapp via: 06 1376 8528.

    Via dit forum kunnen we u hiermee niet verder helpen. De Tikkie helpdesk kan dit wel.

    Met vriendelijke groet,

    Gabie
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen