Klacht ABN AMRO: Bevroren rekening

Klachtnummer
# 450188
Gebruiker
DD420
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gister ben ik mijn bankpas kwijt geraakt maar toen ik daar vannochtend achter kwam en mijn pas wou blokkeren stond er dat mijn rekening is bevroren ik zou graag willen weten wat er aan de hand is

De oplossing

Mee zoeken naar een oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste DD420,

    Wanneer uw rekening bevroren is, dan kunnen hier meerdere oorzaken voor zijn.
    Het bevriezen/ blokkeren van een rekening gebeurt in de meeste gevallen in opdracht van onze veiligheidsafdeling.
    Op vertoon van een ID bewijs bij een van onze kantoren, kunnen mijn collega's voor u nagaan wat de reden van de blokkade is.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    DD420
    Datum
    Wat is de reden dat mijn bank wordt bevroren dan
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Daar heb ik via deze openbare site geen inzicht in. Je kunt hiervoor terecht bij een van onze kantoren op vertoon van een geldig ID-bewijs.
    De openingstijden van onze kantoren vind je via de volgende link naar onze site: http://abn.com/2dw0YAq


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen