Klacht ABN AMRO: bkr codering

wil

in 2004 hebben wij geld geleend om dat het bedrijf dat wij hadden naar de knoppen is geholen door een opdracht gever waar wij vracht voor reden hij met het geld van door ging en wij met schulden kwamen te zitten geld geleend om schulde te betalen maar gingen het niet rede alles gedaan uiteindelijk in de schulsanering terecht gekomen 27-03-2007 tot 27-03-2010 met schoone lei beginnen geen schulden meer gingen twee maanden terug een huis kopen alles was al zo ver geregeld tot de hypotheek klaar gemaakt ging worden die stuiten op een a3 codering van de abn amro terwijl er geen schul meer is en ook nog een een eind datum op 04-11-2015 dit is iemand nog eens laten boeten weg droom huis kan hier iets aangedaan worden met vr. gr Wilma de Pan

ik wil dat de a3 codering weg gehaald word of alles er is geen schuld meer

ABN AMRO
    Geachte mevrouw de Pan Verwijmeren,Uw klacht over de BKR registratie heb ik gelezen. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat er in het verleden een A3 codering is ontstaan en u hierdoor nu niet verder kunt met uw hypotheekaanvraag.Nadat een lening of een betalingsachterstand volledig is afgelost, gaat het bewaartermijn in bij BKR. Uw gegevens blijven dan nog 5 jaar zichtbaar. Bij uw gegevens bij BKR staat vermeld dat het een afgelopen krediet of betalingsachterstand is en wanneer dit werd beëindigd. Uw gegevens verdwijnen automatisch als de bewaartermijn van vijf jaar is verstreken.De registratie bij BKR is een richtlijn voor kredietverstrekkers, banken en financieringsmaatschappijen. In uw situatie wordt een hypotheekaanvraag mede op basis van een BKR-toetsing wel of niet goedgekeurd.Meer informatie over BKR registraties vindt u op: www.bkr.nlMet vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    wil
    nu is mijn klacht hier mee nog niet afgehandeld ik wil dat de 3 van de codering weg gehaald wordt ik heb hier na gevraagt en er is mogelijk dat jullie dit aan bkr kunnen vragen om de codering weg te halen maar dat de datum wel blijft staan het gaat om de 3 doe eens wat goeds voor iemand die allang genoeg heeft geboet
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw de Pan Verwijmeren,Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u graag wilt dat de codering wordt verwijderd. De bank kan dit alleen doen als er sprake is van een fout. Uit uw bericht kan ik niet opmaken dat dit het geval is. Als u van mening bent dat de codering is ontstaan door een fout, dan kunt u hierover een officiële klacht indienen bij ABN AMRO. Dit kan telefonisch via 0900-0024, online via www.abnamro.nl/klachten of op één van onze bankkantoren. Houdt u er wel rekening mee dat u kan aantonen dat er sprake zou zijn van een fout.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    wil
    ik ben het er nog steeds niet mee eens ik heb meer informatie gezocht en kwam ook tegen dat je een klacht kan indienen als er niet is door gegeven dat je bij bkr geregistreerd word en dat is nooit gebeurd anders hadden we niet eens voor een huis gekeken

wil

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?