Klacht ABN AMRO: BKR registratie geen einddatum verwerkt.

Klachtnummer
# 460493
Gebruiker
Nigel19
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind maart 2020 is de gehele schuld bij ABN AMRO afgelost op contract nummer VERV428040829 & 494264187 , nu in de maand juli 2020 en na diverse keren contact te hebben gehad met de bank is er tot heden nog geen einddatum geregistreerd bij de BKR.





De oplossing

Dat ze een einddatum bij BKR registratie invoeren na de gehele schuld te hebben afgelost.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Nigel19,

    Wat fijn dat de schuld is afgelost. Ik kan me goed voorstellen dat u dit zo snel en goed mogelijk geregeld ziet. Heeft u toevallig al contact gehad met onze afdeling Lenen op ons gratis nummer: 0800-0240711? Dit is namelijk de afdeling die de einddatum voor u in moet voeren. Zo nee, kunt u die bereiken tot 21:00 op werkdagen. Zo ja, hoor ik het graag van u, dan ga ik er even achteraan.

    Met vriendelijke groet,

    Eilis
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen