Klacht ABN AMRO: blokkade rekening nummer Prive /zakelijk

Samie

ik bankier al jaren bij de abn AMRO heb een Prive rekening nummer daarop laat ik ook me zakelijke betalingen binnen komen zonder problemen . 2 weken gelden is een factuur van mij binnen gekomen bedrag was wel groot maar ik heb daar voor gewerkt . . me geld is binnen gekomen ik ben na werk paar dingens gekocht naar de bank gegaan om me limiet te verhogen was geen probleem ga ik naar de pin automaat pas geblokkeerd ik weer terug naar de bank wordt mij verteld ja er is een brief naar je onderweg heb netjes gevraagd wat is de probleem een of de nadere moment geblokkeerd we kunnen je niet verder helpen wacht maar op brief we zijn bijna 2 weken verder zinder een concreet antwoord wordt ik gewoon weg gestuurd en ik moet maar wachten slaat gewoon nergens op hoe je behandelt wordt door de medewerkers . ik heb alleen een afschrift gekregen met erop pas geblokkeerd en verder nicks . is dit de normale gang van zaken bij ABN AMRO maar afwachten op wat terwijl je nicks verkeerd heb gedaan .

ik wil opheldering en dat me rekening nummer spoedig wordt geactiveerd . ik werk hard voor me geld en besteel niet heb een gezin te onderhouden .

ABN AMRO
    Geachte heer, mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat u raar opkijkt, wanneer uw rekening van de ene op de andere dag ineens geblokkeerd is. Om met u te kijken wat hiervan de reden is, heb ik u vandaag geprobeerd te bellen. Helaas krijg ik u niet te pakken. Ik hoor graag van u wanneer u op werkdagen het beste telefonisch te bereiken bent.

ABN AMRO Webcare
    Dhr. J. van Vloten
    Samie
    u kunt me bereiken op nummer 0644800748 ben bereikbaar was even bezig en zag u oproep niet mijn excuses hiervoor als u misschien een nummer achterlaat kan ik u terug bellen . met vriendelijke groeten
    ABN AMRO
    Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht en het gesprek dat wij zojuist hebben gehad. Fijn dat ik u met de juiste afdeling in contact heb kunnen brengen. Ik ga ervan uit dat mijn collega uw vragen heeft kunnen beantwoorden en dat er samen met u gekeken wordt naar een oplossing.

Zoals telefonisch afgesproken hoor ik graag van u wat de uitkomst is geweest van het gesprek met mijn collega. Als ik nog iets voor u kan doen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

ABN AMRO Webcare
    Dhr. R. Witjes

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?