Klacht ABN AMRO: blokkade zakelijke rekening

Tenweeks

Mijn zakelijke rekening is geblokkeerd.
Ik ben al 10 weken bezig om die blokkade op te heffen.
Ik heb alle gevraagde gegevens opgestuurd, per e-mail en per post.
De afdeling "Nabestaandendesk" zou dit moeten oplossen.
Maar ik hoor niets en kan ook geen contact krijgen via de telefoon

De blokkade opheffen.

Beste Tenweeks,

Ik kan me voorstellen dat u na 10 weken bezig te zijn graag wil weten waarom het niet inmiddels opgelost is. Onze Nabestaandendesk heeft te kampen met aardige achterstanden. Hierdoor duurt het afhandelen langer en wordt er ook meer contact gezocht, waardoor de wachtrij aan de telefoon ook langer is. Ze zijn er hard mee bezig om dit op te lossen, maar dit blijft nog een huidig probleem. Excuses daarvoor.

Ik ga graag voor u aan de slag om te achterhalen wat de status is en te kijken wat er nog nodig is om dit af te kunnen ronden. Daarvoor zou ik graag even met u willen bellen om wat gegevens op te vragen. Kunt u laten weten of dat schikt en zo ja, wanneer het voor u schikt om te bellen?

Beste Tenweeks,

Fijn dat we elkaar vandaag even konden spreken. Zoals besproken staat de afspraak nu op maandag 8 juni om 16:00 aan de Brediusweg 12 in Bussum. Ik heb het even nagevraagd, maar het verzoek is toch om even een officieel document van het nieuwe KvK-nummer mee te nemen om het zekere voor het onzekere te nemen. Ik heb in de notitie aan de collega de situatie uitgelegd en aangegeven wat er nodig is.

Wij horen graag weer van u zodra de afspraak is geweest, dan nemen wij contact op met de afdelingen om te zorgen dat dit direct weer opgepakt wordt.

Beste Eilis,

Vanmiddag is op het ABNAmro kantoor i Bussum mijn paspoort en mijn bewijs van de KvK ingescand. De desbetreffende medewerker heeft mij verteld, dat dit naar de afdeling "Nabestaandendesk" gaat en dat ik van deze afdeling een brief zal ontvangen om de zaak verder af te wikkelen. Zodra ik de brief heb ontvangen laat ik u dat weten.

Dank u voor de hulp.

Beste Eilis,

Helaas heb ik nog steeds geen brief ontvangen.

Beste Tenweeks,

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga het doorgeven en hoor het graag zodra de brief binnen is.

Beste Eilis,

Helaas heb ik nog steeds geen brief ontvangen.
    Kan ik iets doen?

Beste Eilis,

Helaas heb ik nog steeds geen brief ontvangen. Wilt u alstublieft reageren?

Tenweeks
    Mijn klacht is nog steeds niet opgelost.
    Tenweeks
    Mijn rekening is nog steeds geblokkeerd. Ik hoor niets meer van de ABN.
    Beste Tenweeks,

Excuses dat een reactie even is uitgebleven. We waren in contact met de Nabestaandendesk en in afwachting van hun reactie. Na een boel contact heen en weer hebben we uw klacht bij de juiste mensen voorgelegd van een andere afdeling. Deze afdeling heeft namelijk de mogelijkheid zakelijke rekeningen te beheren.

We blijven dagelijks de afwikkeling in de gaten houden en zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk nog gebeurt.
    Wanneer we een update hebben laten wij u dat hier weten.

Eva
    Tenweeks
    Dank u voor de reactie en het gedane werk.
    Ik vind het onbegrijpelijk, dat ik al 3 maanden lang van de éne afdeling naar de andere word gestuurd. Zonder resultaat.
    Ik heb hier slapeloze nachten van.
    Ik hoop nog steeds op een goede afloop.
    Beste Tenweeks,

We hebben vernomen dat er inmiddels een afspraak is gepland, klopt dat? We horen graag of er nog iets is wat we kunnen doen.

Beste Eilis,

Er is inderdaad weer een afspraak gepland op 9 juli.
    De afspraak van 8 juni heeft niets opgeleverd.
    Ik heb daar wel een verklaring getekend en mijn identiteit laten bevestigen, maar daarna heb ik daar niets meer over gehoord.
    Ik hoop, dat deze nieuwe afspraak wel iets gaat opleveren.

Beste Tenweeks,

Wat jammer dat de afspraak van 8 juni niets heeft opgeleverd en je niets meer hebt gehoord. Gelukkig dat er nu opnieuw een afspraak staat gepland.

We horen graag na 9 juli hoe die afspraak is gegaan.

Tenweeks
    Mijn klacht is nog niet opgelost. Ik wacht op de afspraak, die op 9 juli is gepland, op het ABN kantoor in Amstelveen. Ik reageer nu op het bericht dat mijn klacht dreigt te worden afgeloten bij geen reactie.

Beste Eilis,

Gisteren, 9 juli, had ik een afspraak op het ABN kantoor in Amstelveen.
    De bedoeling van de bank was, dat ik hier een aanvraag deed voor een nieuwe zakelijke rekening en dat ik die dan zou tekenen, daar op het kantoor.
    De medewerkster ( mevr. Soumia Kattouss) was er niet van op de hoogte dat ik géén nieuwe rekening wil openen, maar de zakelijke rekening die hoort bij mijn bedrijf, Vandermel, op mijn naam wil hebben zodat ik hem weer gewoon kan gebruiken zoals ik al 20 jaar doe.
    Vervolgens heeft zij gebeld met andere medewerkers van de bank om te regelen, dat de rekening 526569972 op mijn naam komt. Zij heeft hier bijna 1,5 uur aan besteed. Mijn complimenten voor haar!
    Helaas is het niet gelukt, de medewerker die dat zou kunnen oplossen was niet aanwezig.
    Zij zou vandaag terugbellen naar deze medewerker,
    Ook zou zij mij daarover terugbellen.
    Tot op heden is dat niet gebeurt, maar ik heb goede hoop.
    Ik wilde u even op de hoogte brengen van de stand van zaken.

En nee, het probleem is nog steeds niet opgelost.

Beste Eilis,

Vandaag heb ik de hele dag geen reactie ontvangen.
    wilt u alstublieft reageren op mijn berichten?

Beste Eilis,

Is het mogelijk om telefonisch te overleggen?
    De rekening is nu 4 maanden onbeheerd.
    Ik kan niet inzien wat de in- en uitkomsten.
    Is het mogelijk om afschriften te ontvangen van de rekening vanaf 1 maart 2020 tot heden (juli 2020)?
    Niemand kan iets controleren, alleen een bankmedewerker kan de rekening inzien maar mag daarover geen mededelingen doen aan mij.
    Wat is de procedure van de bank?
    Ik mag de rekening niet meer gebruiken, wat gaat er gebeuren met het geld dat op de rekening staat?
    Wordt dat nu van de ABN?

Ik zou heel erg graag een keer overleggen, telefonisch of op een kantoor met iemand.
    Ik hoop van u te horen,

met vriendelijke groet, Tenweeks
    Beste mijnheer Rob Keizers,

Wij hadden vanmorgen een gesprek over de afhandeling van het probleem met mijn zakelijke rekening.
    Ik werd doorverbonden met één van uw collega's en daarom in de wacht gezet.
    Na ongeveer 15 minuten werd echter de verbinding verbroken.
    Ik heb uw collega dus helaas niet kunnen spreken.
    Vanmiddag zal ik door u worden gebeld om 13.30 u en ik hoop dan, dat er een regeling in zicht is.
    Ik hoop van u te horen,
    Met vriendelijke groet, Tenweeks.
    Beste Tenweeks,

Zojuist heb ik u wederom telefonisch gesproken.
    Zoals besproken neem ik, na de telefonische afspraak van eind deze maand, weer contact met u op om na te gaan of alles nu naar wens wordt afgehandeld.

Indien u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen heeft, dan hoor ik dat graag.

Tenweeks
    Mijn klacht is nog niet opgelost, ik wacht op een telefonische afspraak op 31 juli. De klacht niet afsluiten alstublieft.
    Beste Tenweeks,

Even een bericht om deze klacht open te houden.
    Zoals afgesproken neem ik komende maandag, 3 augustus, contact met u op om de voortgang van de afhandeling van deze klacht te bespreken.

Tenweeks
    Mijn klacht is nog niet opgelost. Vrijdag a.s. zal
    er een telefonisch gesprek zijn.
    Met vriendelijke groet, Tenweeks.
    Beste Rob,

Vandaag had ik een telefonisch gesprek met Sander Roossien van Zakelijkklantenbeheer.
    Afgesproken is om mij contracten toe te sturen betreffende de af te nemen diensten. Die ik zal tekenen en terugsturen, per email.
    Daarna kan de rekening op mijn naam worden geschreven.
    De verwachting is, dat de contracten volgende week worden opgestuurd.
    Ik wacht af,

Met vriendelijke groet, Teenweeks
    Beste Tenweeks,

Ik heb u vanmiddag tweemaal geprobeerd te bereiken. Helaas kreeg ik u niet aan de lijn.
    Komt het gelegen dat ik u morgen hier nogmaals voor bel?

Beste Rob,

Het spijt mij u niet gesproken te hebben.
    Morgen ben ik de hele middag bereikbaar.

Beste Tenweeks,

Zojuist heb ik u weer telefonisch gesproken.
    Ik hoop dat de wijziging nu snel verder afgehandeld kan worden.
    Zoals besproken houden we deze klacht tot die tijd nog even open.

ABN AMRO Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?