Klacht ABN AMRO: Bouwdepot vraagt voor de tweede keer een tussentijds inspectierapport!

Klachtnummer
# 396971
Gebruiker
Notamused
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Hallo, wij hebben een bouwdepot. We hebben op de helft van het bouwdepot al een tussentijds inspectierapport ingediend. Nu krijgen we weer de vraag om een tussentijds inspectierapport in te dienen. We krijgen daarom de declaraties niet uitbetaald. Kunnen jullie kijken waar het misgaat, de uitbetalingen liggen al dagen stil.

Gewenste oplossing

De uitbetalingen zsm voldoen.

5 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Vreemd dat er nogmaals om een tussentijdse inspectie gevraagd wordt. Het lijkt erop dat er iets niet goed gegaan is met het verwerken van de eerst inspectie. Heel vervelend dat de uitbetalingen uit het bouwdepot hierdoor al dagen stil liggen. Excuses hiervoor.

    Ik heb zojuist gesproken met onze Hypotheekafdeling. Ik heb begrepen dat je zelf al contact met deze afdeling hebt gezocht. Zij gaan het moet spoed oppakken. Wij (de afdeling Webcare) zullen de voortgang in de gaten houden en later deze week nog even contact opnemen om te horen of alles is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    We hebben van onze hypotheekafdeling vernomen dat het probleem nu is opgelost. Mocht dit niet zo zijn of er speelt nog iets anders, dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  3. Auteur
    Notamused
    Datum
    Het was een dag opgelost en nu zit er weer een blokkade op! Het tussentijdse inspectierapport is al in jullie bezit!
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor het telefonisch gesprek van zojuist.
    Zoals besproken zal het bouwdepot weer gedeblokkeerd worden.
    Morgen zullen we controleren of dit daadwerkelijk gebeurd is.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Het is gecontroleerd, het bouwdepot is gedeblokkeerd en klaar voor gebruik.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen