Klacht ABN AMRO: Brieven op naam van vorige bewoners

Klachtnummer
# 442741
Gebruiker
NooitgeenAbn
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Brieven op naam van vorige bewoners.

De oplossing

GBA raadplegen, adres wijzigen, met als resultaat mij geen enkele brief meer sturen!!!

9 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik kan me goed voorstellen dat het niet wenselijk is om steeds post van de vorige bewoners te ontvangen. Graag neem ik hier telefonisch contact over op om de gegevens door te nemen en uit ons systeem te halen.

    Kunt u aangeven op welk tijdstip dit uitkomt tijdens werkdagen? Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Gabie
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Als het kan, na of rond 17u dan zit het niks of niemand in de weg. BVD!
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste NooitgeenAbn,

    Dat is prima! Ik neem vanmiddag rond 17.00 uur telefonisch contact op.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste NooitgeenAbn,

    Wij zijn je gisteren per abuis vergeten te bellen. Oprechte excuses hiervoor!
    Wanneer komt het gelegen dat wij het nogmaals proberen?


    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare
  5. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Vandaag tussen 12 en 15
  6. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste NooitgeenAbn,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Dank voor uw tijd.
    Zoals besproken zorg ik ervoor dat er geen post meer van oud bewoners naar uw adres verstuurd wordt. Sorry voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  7. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Rob,

    Uiteraard weer brieven ontvangen van jullie. Wie zit er nou zo ontzettend te slapen bij jullie? Bel me svp nu op!
  8. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Dat meen je niet! Ik ga hier direct weer mee aan de slag.
    Ik kom hier nog bij je op terug.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  9. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Dank voor je geduld.
    Ik ben de organisatie even rond gegaan om de oorzaak te achterhalen van het feit dat er wederom brieven naar je adres verstuurd zijn.
    Ik heb begrepen dat de oorzaak hiervan te maken heeft met een fout in een geautomatiseerd proces.
    Dit zou nu verholpen moeten zijn.

    Mocht je onverhoopt wederom brieven ontvangen, dan hoor ik dat erg graag!


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?