Klacht ABN AMRO: Brieven op naam van vorige bewoners

Klachtnummer
# 442741
Gebruiker
NooitgeenAbn
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Brieven op naam van vorige bewoners.

De oplossing

GBA raadplegen, adres wijzigen, met als resultaat mij geen enkele brief meer sturen!!!

14 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik kan me goed voorstellen dat het niet wenselijk is om steeds post van de vorige bewoners te ontvangen. Graag neem ik hier telefonisch contact over op om de gegevens door te nemen en uit ons systeem te halen.

    Kunt u aangeven op welk tijdstip dit uitkomt tijdens werkdagen? Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Gabie
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Als het kan, na of rond 17u dan zit het niks of niemand in de weg. BVD!
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste NooitgeenAbn,

    Dat is prima! Ik neem vanmiddag rond 17.00 uur telefonisch contact op.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste NooitgeenAbn,

    Wij zijn je gisteren per abuis vergeten te bellen. Oprechte excuses hiervoor!
    Wanneer komt het gelegen dat wij het nogmaals proberen?


    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare
  5. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Vandaag tussen 12 en 15
  6. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste NooitgeenAbn,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Dank voor uw tijd.
    Zoals besproken zorg ik ervoor dat er geen post meer van oud bewoners naar uw adres verstuurd wordt. Sorry voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  7. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Rob,

    Uiteraard weer brieven ontvangen van jullie. Wie zit er nou zo ontzettend te slapen bij jullie? Bel me svp nu op!
  8. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Dat meen je niet! Ik ga hier direct weer mee aan de slag.
    Ik kom hier nog bij je op terug.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  9. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Dank voor je geduld.
    Ik ben de organisatie even rond gegaan om de oorzaak te achterhalen van het feit dat er wederom brieven naar je adres verstuurd zijn.
    Ik heb begrepen dat de oorzaak hiervan te maken heeft met een fout in een geautomatiseerd proces.
    Dit zou nu verholpen moeten zijn.

    Mocht je onverhoopt wederom brieven ontvangen, dan hoor ik dat erg graag!


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  10. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Hallo Rob,

    Ik hou het in de gaten komende weken.

    Gr. S.
  11. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Rob, ik denk toch dat die mbo studenten eruit moeten, want ik heb net brief nummer 736273 ontvangen!
  12. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Daar baal ik van, dit moet niet meer kunnen..
    Mag ik je hier begin volgende week even voor bellen?


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  13. Auteur
    NooitgeenAbn
    Datum
    Dat mag zeker, de lijnen staan open!
  14. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Zojuist hebben wij elkaar weer gesproken, dank voor uw tijd!
    Hierbij volgens afspraak het Whatsapp nummer waarmee u ons kunt bereiken, mocht het onverhoopt wederom voorkomen dat er brieven, geadresseerd aan oud bewoners, op uw adres bezorgd worden. Het nummer is: 020 3433121


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen