Klacht ABN AMRO: Broer op een oud banknummer wat hij niet meer heeft geld overgeboekt

Frederik

Doordat mijn broer dit ABN AMRO nummer niet meer in zijn gebruik en bezit heeft heb ik dus foutief 2 betalingen op dit nummer overgeschreven naar een onbekend persoon. Ik belde de bank om deze 2 foutieve overboekingen terug te laten storneren, helaas gaat dit 25 euro per aanvraag kosten. Ik vindt dit een hele vervelende gang van zaken we betalen ons al BLAUW en moeten nu weer bloeden.....................zo goed gaat het ons helaas niet, dat dit ons niets doet, we hebben CRISIS !!!
In Duitsland is dit anders als je nummer niet met de naam klopt dan krijg je een melding van de bank om je te behoeden voor een foutieve overboeking !!! Ja wij gewone burgers mogen geen foutjes maken zonder er voor te hoeven betalen !!

De gegevens van de begunstigde krijgen zonder 2x 25 euro te hoeven betalen......
En een aanvraag tot retourbetaling vragen.
Zoals een rechtschapen mens betaamt !!!!

ABN AMRO
    Geachte heer,Ik heb u net telefonisch gesproken. Goed om te horen dat u hier zelf achteraan bent gegaan en dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    J. van Vloten

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?