Opgelost door ABN AMRO: Codering bij BKR word niet aangepast

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 71261
Gebruiker
mikus
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na diverse telefoontjes is de codering bij het BKR nog altijd niet aangepast.
Nu al de zoveelste keer dat we van een koude kermis thuiskomen van een hypotheek aanvraag.

De oplossing

directe aanpassing van de bkr notering

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer, Uw klacht over de notering bij het BKR heb ik gelezen. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat er nog een notering staat bij BKR. U geeft aan dat u hierdoor problemen ondervindt met het aanvragen van een hypotheek.Graag wil ik kijken wat ik voor u kan doen.
    Naar aanleiding van uw bericht, heb ik vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Kunt u aangeven op welk tijdstip u bereikbaar bent?
    U kunt een tijdstip doorgeven tussen 09.00 - 17.30 uur. Houdt u er rekening mee dat het maximaal 24 uur kan duren, voordat wij uw bericht lezen.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  2. Auteur
    mikus
    Datum
    u kunt me deze week tm 16-08-2014 bereiken tussen 09:00 en 12:00 of van 18-08-2014 tm 23-08-2014 vanaf 14:30
  3. Auteur
    mikus
    Datum
    kan worden afgesloten, de informatie die wij van onze tussenpersoon hebben gekregen blijkt onjuist, ABN treft geen blaam in deze.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mikus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen