Opgelost door ABN AMRO: Codering bij BKR word niet aangepast

mikus

Na diverse telefoontjes is de codering bij het BKR nog altijd niet aangepast.
Nu al de zoveelste keer dat we van een koude kermis thuiskomen van een hypotheek aanvraag.

directe aanpassing van de bkr notering

ABN AMRO
    Geachte heer, Uw klacht over de notering bij het BKR heb ik gelezen. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat er nog een notering staat bij BKR. U geeft aan dat u hierdoor problemen ondervindt met het aanvragen van een hypotheek.Graag wil ik kijken wat ik voor u kan doen.
    Naar aanleiding van uw bericht, heb ik vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Kunt u aangeven op welk tijdstip u bereikbaar bent?
    U kunt een tijdstip doorgeven tussen 09.00 - 17.30 uur. Houdt u er rekening mee dat het maximaal 24 uur kan duren, voordat wij uw bericht lezen.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    mikus
    u kunt me deze week tm 16-08-2014 bereiken tussen 09:00 en 12:00 of van 18-08-2014 tm 23-08-2014 vanaf 14:30
    mikus
    kan worden afgesloten, de informatie die wij van onze tussenpersoon hebben gekregen blijkt onjuist, ABN treft geen blaam in deze.

mikus

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?